Black/White/Blue. (19/3/2012)

Ahoj.)) Dneska přidávám svůj druhý outfit. N. mě fotila už včera,ale nestihla jsem to sem dát.. Jak si užíváte tohohle počasí?:)) Já mám tohle období nejradši! 
Abych v té bílé košili a černých kalhotách nevypadala zase jak pohřebák,tak jsem si vzala aspoň (nový - mám pořád dělat new in?) tm. modrý svetřík a šálu, kterou nosím teď často,protože pořád přecházím ?chřipku?. Nevim přesně co to je,ale je mi furt blbě a jsem ospalá. Takže teď jdu zase spát a večer na trénink, kam se mi extrémně nechce!:(


(kalhoty, svetřík - H&M, šála - ?, košile - C&A, boty - Deichmann, kabát - Next, brýle - oboje Ray Ban)





6 komentářů:

  1. Jaké postižené nohy? Máš hezké nohy! :D Boty ti moc sluší, já bych do takových nešla, ale k tobě sedí :)

    OdpovědětVymazat
  2. No.. to že je mám do X se projeví v létě v kraťasech, ale na tý poslední fotce je hrozně vidět jak mám ty boty prošlapaný dovnitř!:! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou super!
    Sluší ti to. :*

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš krásně, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super styl! Nejvíc se mi líbí ta košile a boty:)

    www.shomien.blog.cz

    OdpovědětVymazat

♥♥♥