HI.

Ahoj :), vítám vás na mém blogu. Po dlouhém rozmýšlení jsem se odhodlala založit si tenhle blog. Budu sem přidávat nějaké příspěvky o mně, módě a všem, co mě napadne a doufám, že se vám můj blog bude líbit:) Mám nějaké představy, co sem tak chci psát a přidávat, tak doufám, že všechno výjde tak, jak chci.

Teď by to chtělo něco málo o mně.. Jmenuji se Anna, je mi (bohužel stále) 14 let, bydlím v Hradci Králové a čtvrtým (a také posledním) rokem tancuju hip hop. Miluju !focení!, kreslení, hraní na klavír, tanec a módu (ne, že bych jí rozuměla, ale ráda ji sleduju:)). Poslední asi půlrok hrozně ráda čtu blogy (pozdějc sem přidám své nejoblíbenější) a představuju si, jak bych ho psala já. Bylo by to asi takhle ↑ no..:D

Tak se zatím mějte hezky, Anna.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥♥♥