What I wore on Tuesday?

Dodatečně přidávám outfit z úterka, kdy jsem ještě měla 3 osmičky, teď už jsou to jen dvě. Ale už to mám skoro dobrý, skoro to nebolí, jenom maličko napuchlý. Strašně vám všem děkuju za ty komentáře, jste zlaté:**



(sukně - NYer; tílko - Promod; boty - Lacoste)


17 komentářů:

  1. ta sukně je úžasná i boty!
    hlavně, že jo ti fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. sukna:))))))) milujem tie asymetrické! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahaha, smutně koukám jak ti ta sukně krásně sedí ... totiž kvůli tomu, že jsem si jí sama zkoušela a vypadala jsem jako blbeček :D
    jinak ti to zase MOC sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný botky, no já bych řekla, že ti to slušelo s třema osmičkama a stejně tak ti to bude slušet i se dvěma;)=)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý, ta sukně ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. super outfit, moc ti to sluší a krásně se usmíváš:-))

    OdpovědětVymazat
  7. outfit je super! Ty botky sou úžasný)))

    OdpovědětVymazat
  8. Sukni jsem si dneska taky koupila ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné botky a sukně♥ :) Je dobře, že ti je už líp :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásná! A víš co je nejlepší? Že tak vypadáš i ve skutečnosti!! :) Jsem moc ráda že jsem tě poznala a snad tě poznám ještě víc. Mimochodem moc děkuji za kraťásky, i když je to divný, každý mi je pochválil ;D Ty víš jak to myslím... Jsi nádherná a ani už ne tak opuchlá. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu sukni jsem chtěla, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Moc ti to sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná sukně...a moc Ti to sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  13. skvelá sukňa :)
    tie topánky chcem ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Kupodivu se mi líbí k sukni tyhle tenisky :) A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥