▓▓▓▒▒▒░░░▒▒▒▓▓▓ Idontknow.

Můj dnešní outfit focený narychlo od Ad.<3
Mám se skvěle, všechny tyhle dny jsou super! Dneska bylo nejlepší počasí - viz. fotky (ani teplo, ani zima) a má být takhle i dál, což je super, protože zítra jedeme s Nataškou na 4 dny do Prahy:)) Doufám, že i vy užíváte prázdnin:) a taky doufám, že se opalujete, ne jako já - vedoucí cementárny:D

(tričko - C&A; kraťasy - Terranova/diy; boty - Deichmann; kabelka - H&M; svetřík - Terranova; náhrdelník - CILILINK)




dnešní nádherný nebe.

16 komentářů:

  1. Máš krásné kabelky a moc ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se náhodou zdá, že máš hezky hnědé nohy, ty moje jsou bílé jak vyprané Vanishem :-D Tak šťastnou cestu a hezký výlet, kabelky máš opravdu krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi krásná! pěkný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký outfit, oproti mně určitě nejsi vedoucí cementárny :p Užij si Prahu :)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi top a náhrdelník:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, my jsme taky měly jet s kámoškama do Prahy, ale nakonec se mi naskytla možnost zajet do Itálie, takže mé rozhodnutí bylo jasný.. :) Ale rozhodně si to tam užijte a hlavně nakupte stráášně moc stráášně super věcí! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší Ti to <3
    a nenee, pracuji tyhle 4 dny ://

    OdpovědětVymazat
  8. tohle počasí mi taky vyhovuje)
    užij si prahu děvče!

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle outfit se mi líbí :). Božská barva trička a úžasný náhrdelník:)

    OdpovědětVymazat
  10. u nás je stále len teplo a teplo.
    inak super outfit :) "vedoucí cementárny" ? ja som ešte bledšia než ty :DD

    OdpovědětVymazat
  11. jsi úžasná!
    já jsem opálená uplně děsně, dneska zveřejním i fotku, moje "bílé" plavky :D

    OdpovědětVymazat
  12. sluší ti to kočičko!
    a doufám, že se uvidíme :) :*

    OdpovědětVymazat
  13. já te obdivuju jak ti to sluší pořád:)!
    naprosto krásný :)
    a máš kránsou/velkou postel:)

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu krásný, jednoduchý outfit! Moc se mi líbí barevná kombinace! :)) Máš krásný blog, stávám se Tvým followerem. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná kabelka a náhrdelník, moc ti to sluší :) A vůbec nejsi vedoucí cementárny :D ;)

    OdpovědětVymazat
  16. to tričkoo.))
    http://agaandaga.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥♥♥