To infinity and beyond!

Dneska je pátek a já balím na víkend s Nataškou (mimo civilizaci/internet), za chvíli odjíždím,tak vám ještě přednastavím článek na sobotu:), S tím zubem už je to lepší, musím si to jen něčím vyplachovat a dojíst antibiotika.
Tyhle fotky jsou někdy z úterka myslím. Tohle počasí je prostě nejlepší! Mám na sobě nové kalhoty, všechno ostatní je staré.
Poslední dobou jsem přidávala každý den, teď už to tak často nebude. Musím si šetřit nějaké články na tu dobu,co budu na soustředku:D!





Vyhovují vám moje bonusovky? Jsou tady proto, aby nevzniklo podezření, že jsem normální.

13 komentářů:

  1. Normální nejsi ;D Krásný outfit, obyčejnější, krásnej :))

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto nám vyhovují!=) sluší ti to moc;) já bych teda radši, kdyby bylo teplo;)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to:)ta bonusovka je bezvadná ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný pohodový outfit :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky si šetřím články na tábor hlavně :D a jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám tohle počasí ráda :)
    sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám nový blog a asi víš, jak je těžké mít nové členy, budu ti moc vděčná za podporu a třeba i pravidelného čtenáře! Měj se hezky a ahoj! :)

    Ps. super článek:)

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní kalhoty, tedka jsi ve mně vyvolala dychtivou reakci, toužím po šedých kalhotech! A taky super šátek, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. hrozně ti to sluší,jsi hrozně hezká:)

    OdpovědětVymazat
  10. Kalhoty se mi hodně líbí, sluší Ti:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi krásná, sluší ti to. :) A bonusovky jsou nejlepší, jsi roztomilá. :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥