Hospital pants.

Nemůžu si pomoct ale vždycky když mám na sobě tuhle barvu (dobře, tak .. vždycky když mám tyhle kalhoty nebo triko v téhle barvě), připadám si jak nemocniční sestra. Nezdá se vám že tuhle barvu oni nosí? No, možná jsem sama:D. Tenhle outfit jsem měla dneska, takže si můžete z fotek vyčíst, že ombre už je v háji. Lépe řečeno bylo v háji už před týdnem:D, ale nevadí.. i krátká radost je radost:) Jinak asi nemám co dodat, snad jen to, že mi má přemilá fotografka není schopná sdělit, že mi leze ucho!!:X

.. a ještě bych zapomněla, že jsem na Votočvohoz přidala nějaké nové věci:) ..

(kalhoty - C&A; tričko - H&M; baleríny - Baťa (snad); tašky - DIY; pásek - ?;
límeček - Lindex (od Natašky:*); )





17 komentářů:

  1. Ta p**a na poslední fotce je geniální :D A oni nosí takovou vyblitějši zelenou, mentolovou určitě ne. Já tuhle barvu mám moc ráda a tobě sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jí vůbec nevšimla, hledala deset minut a až pak mě trklo, že na vlasech :D

      Vymazat
  2. Tak abys věděla, máš tu nejlepší fotografku, jakou můžeš mít a to ucho ti tam ani moc nevylejzá!:D Sluší ti to langusto♥

    OdpovědětVymazat
  3. Náááádherný outfit, ty kalhoty jsou boží. Jinak oceňuji i "límeče" a píču ;) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit! :) Ty kalhoty jsou nádherný a ten "límeček" na triku taky :) Prostě ti to moc sluší jako vždycky no :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. přesně, barva sestřiček :)) každopádně super kalhoty!

    OdpovědětVymazat
  6. jo že :D ta barva je taková trochu nemocniční :) ale aspoň originální ! pěkné kalhoty ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ani mi to nepřipadá jako nemocniční :D Kdybys to neřekla ani mi to nedojde. A ta poslední fotka, haha :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty kalhoty jsou náhodou děsně boží, v nemocnici jsou víc domodra myslím :D
    a ta poslední fotka :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je fakt, nikdy mi to nedošlo, ale teď si říkám, že máš asi pravdu s tou barvou. Ale jsou ty kalhoty supr i přes to!:)

    OdpovědětVymazat
  10. To by mi ani nedošlo, ale tobě moc tahle barva sluší:)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, si krásna :) a tá posledná fotka :DDD

    OdpovědětVymazat
  12. ale na takýchto nohaviciach je tá farba super . ;)
    posledná fotka . :DDD

    OdpovědětVymazat
  13. Ty kalhoty jsou supeeer:-))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥