One day.

Tak konečně slibovaný outfit se spiked náramkem:) Na konci skvělá písnička. nic víc,nic míň. O (prodlouženém) víkendu ze sebe snad vyplodím víc:/

btw nenabízíte někdo rychlokurz chemie? do zítřka prosím.
btww: promiňte, že k tomu náramku nemám předražený hodinky, na který se stejně nekoukám
btwww: když jsem ráno odcházela z domu, tak košile nebyla zmačkaná, drdol nebyl spadlý, vlasy směřovaly směrem k drdolu a ne do stran a čelo nebylo proražené novým náramkem (no comment). Ta škola mě ničí!


(košile - F&F; kalhoty - Tally Weijl; kabelka - Terranova; oxfordky - Gate; náramek - E-bay; ear cuff - SIX)








17 komentářů:

  1. Takže za prvé též bych potřebovala nějaký ten rychlokurz na Chemii,za druhé úžasný outfit,ta košile a konečně za třetí - tu písničku miluji! Láska na první poslech to byla! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) Tyjo, jsem tak ráda, že nemáme chemii :D

    OdpovědětVymazat
  3. dělá se Ti žralok! :D
    jsi skvělá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím o tom, ale nechci si to připustit, protože ty boty miluju:(
      Děkuju:*

      Vymazat
  4. Tak ten rychlokurz bych taky potřebovala, ale stačí mi o víkendu :D Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. zase super vyzeráš a zase super pesnička!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit :)

    Pozývam na moju GIVEAWAAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. košile je naprosto perfektní! miluju tu barvu

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle fotky jsou skvělý :) jakým fotíš objektivem?

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný outfit, moc ti to sluší! :) A ta předposlední fotka je úžasná!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. To máš z toho, že spíš ve škole, pak máš otlačený náramek :D Ne já osobně to nikde na fotkách nevidím, sluší ti to jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit :) Tvoj náramok sa mi veľmi páči a tá pesnička je perfektná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Ti to sluší! :)
    Jinak jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má na oxfordkách žraloka :D Já ho mám snad na všech :X

    OdpovědětVymazat

♥♥♥