Starry eyed!

Každý den objevuju nový lepší a lepší písničky, takže to vypadá, že mám na pár názvů článků vystaráno:D
A o čem bude dnešní článek? Hlavně o tipu na skvělou snídani, ale i o ostatních věcech, co mi dnes přišly! Takže postupně:) Přišly mi 3 balíčky. Cereálie od Mixit, objektiv k foťáku (55-200) a mobil. Xperii ray jsem si koupila za peníze vydělané na brigádě (za 5 dní to celkem ujde:D), protože s tamtím už se to fakt nedalo:X. Objektiv za lesklé padesátikoruny, které už NĚJAKÝ TEN PÁTEK sbírám :D A na ochutnávku od Mixit už se těším týdny!

Na stránkách mixit si můžete namixovat cereálie jak jen chcete! A jelikož já nejsem zrovna ten, kdo se stravuje zdravě a jí müsli, dala jsem si takové 2 základnější tubusy. Jak si můžete přečíst jeden jsem nazvala "Mix na hubnutí" a druhý "Mix na tloustnutí". To je dost poznat i ze složení mixů.

Ten na tloustuní obsahuje: základ - corn flakes, lentilky, haribo medvídky, kakaové polštářky, corn flakes v čokopolevě, lískové oříšky v čoko polevě a čokoládové hobliny mléčné.
Ten zdravější: základ - (opět mé oblíbené) corn flakes, banán (medový a lyofilizovaný), makadamové ořechy, ovesné lupínky BIO (křupavé), pšeničné pukance medové BIO.



9 komentářů:

  1. Všechno Všechno ti to zááávidííím!!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, ani nevíš, jak ti závidim zrvadlovku!
    A mňáám, myslim, že si z mixit něco objednám, vypadá to výborně. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tu zrcadlovku ti moc závidím. Každá bloggerka mi už dělá strašné chutě s tím mixit.cz :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní4/9/12 12:56

    mixit je skvělá stránka a musli od nich jsou chutné!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten mixit ma strašne láka :D a pesničku si zase vybrala skvelú :)

    OdpovědětVymazat
  6. příště jdu s váma na brigádu za to to teda stojí :D
    já už jsem na suchu jelikož si musím všechny učebnice sešity a věci do školy platit sama, takže fakt vtípek :D a těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Na kolik tě vyšel ten objektiv? Taky si chci tento kupovat a pak ještě fish eye :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi na 3200,- :) Je to jenom Tamron, ale já v nich (kromě ceny) velký rozdíl nevidím:))

      Vymazat
  8. tyjo mixit vypadá fakt supr, asi si to taky objednám, nebo nevím :DD vypadá to krutěěě!) ještě jsem na to nikde nenarazila))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥