Bitches love cake!

Tuhle parku, která je původně z H&M jsem si koupila v sekáči a vidět jste ji na mě mohli zatím jen na fotkách ze srazu v Praze, tak teď už je tady konečně outfit:) Dneska jsem si koupila tuhle kabelku v (neuvěřitelný) slevě, ale vůbec jsem u toho nepřemýšlela, jestli se mi k ní něco hodí a samozřejmě nic. Tak nevim co budu dělat:D A je to supertrapná napodobenina Céline, ale co nadělám no.. Jinak za fotky po několikáté moc děkuju své nejlepší sousedce S.! Je to vždycky focení děsně narychlo, ale lepší než nic!:) A na konci článku je zas skvělá písnička<3

(svetr - H&M, parka - 2nd hand, kalhoty - Tally Weijl, boty a kabelka - F&F, náhrdelník - Cililink)







31 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, ta parka je vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasná parka a ešte krajšia ty!
    aj ja chcem taký náhrdelník ♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta taska je skvela,moc se mi libi.

    OdpovědětVymazat
  5. ta je skvělá Aničko ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mám uplně stejnou parku :)) Miluju ji! :') Jsi krásná:)

    OdpovědětVymazat
  7. parka je skvělá! a taška taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. parka je super, taky mě jedna čeká :) a ty napodobeniny a nenapodobeniny bych moc neřešila. Prada má teďka taky kolekci kabelek alá LV Alma a nikdo to neřeší ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Černá kabelka jde vždy k něčemu nosit, i když tahle má cekem výrazný zlatý detaily. Každopádně ti to sluší, ta parka je super :)

    OdpovědětVymazat
  10. khaki s černou je super!!)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný kabát!:)
    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. poslední fotka <3
    mě se tyhle tašky strašně moc líbí stejně jako parka!

    OdpovědětVymazat
  13. strašně ti to sluší :), ta taška je božská!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta písnička je NEJLEPŠÍ!!!! A ta kabelka je ještě lepší :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ach! Super parka :) Označila jsem tě v jedné anketě u mě na blogu, tak bych byla moc ráda kdyby jsi se zučastnila ;)

    OdpovědětVymazat
  16. ta kabelka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, tobě to zase strašně moc sluší!<3 Písnička:)<3

    OdpovědětVymazat
  18. Děsně ti to sluší, ten tvůj úsměv je tak krásnej :) a kabelka je super ;)

    OdpovědětVymazat
  19. kabelku mám též a jinak takovýhle úlovek v podobě parky najít v sekáči, páni!

    OdpovědětVymazat
  20. strašne moc ti to pristane, povieš mi ako to furt robíš? :))
    .............................
    označila som ťa v ankete --> http://simply-cherry.blogspot.sk/2012/11/me-and-eleven.html

    OdpovědětVymazat
  21. božský to je, stejně se mi snad vždycky nejvíc líbí ty brýle, sice nevím, jestli jsou dioptrický nebo ne, ale jsou fakt super!:D jenže na raybany bych asi neměla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) Jsou dioptrický, brýle musím nosit od 4 let každý den, takže jsem si už vybrala nějaký lepší:))

      Vymazat
  22. strašně ti to sluší! :)
    kabelka je super i když ta výrazně zlatá se docela blbě kombinuje no :D

    OdpovědětVymazat
  23. Parka je nejlepší :) taky zbožňuju takovýhle nákupy v sekáčích, tuhle jsem objevila kašmírový svetřík od Mossimo Dutti za stovku! Takže tak :)

    www.larosepetite.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥♥♥