Mustard legs.

Už dlouho jsem měla zálusk na hořčicovou barvu a když jsem objevila tyhle silonky, hned jsem přemýšlela s čím je zkombinuji. S černobílými pruhy se mi zdály ideální a když jsem si vzpomněla, že mám doma lak na nehty v podobné/stejné barvě, bylo jasno.

| sukně - C&A | kabelka - F&F | boty - New look | tričko - Atomrat |
| lak na nehty - Maybelline | ?mikina? , ear cuff - H&M |







+ kabát - Next

odpoledne jsme byly s N. na kafi a mrknout do obchodů a docela mě překvapilo, jaké jsou pořád slevy, takže asi udělám new in :))

24 komentářů:

  1. Jééé to je skvělý Ančulíno :D :*

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda barevné silonky a tyhle jsou fakt úžo :) )

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je perfektní, tahle barva mě baví!
    nemůžu si to odpustit, ale poslední fotku žeru! :D

    OdpovědětVymazat
  4. dokonalé fotky! ;)
    horčicu neznášam ale farbu milujem ;) najprv som si myslela že sú to rifle :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky i outfit!<3 Jsi moc hezká:)
    A ty boty jsou užasné:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné..:) Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit! :)) Silonky jsou bezva!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. horčicová je úžasná ,taky si na ni dělám zálusk!
    určitě udělej new in ,šup ,šup!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní outfit! Hořčicovoá barva je super :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvelej outfit, strasne se mi libi, jak ten lak ladi s tema puncochama!:D

    OdpovědětVymazat
  11. dostala jsem chuť na párek v rohlíku.. s hořčicí! :D jsi kočka <3

    OdpovědětVymazat
  12. tak tohle se mi fakt líbí!!:) krásný outfit a ty jsi kočka:)

    OdpovědětVymazat
  13. ouč :) inak dobre skombinované :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty silonky/legíny to uplně zdokonalují ;).!

    OdpovědětVymazat
  15. poslední dobou se mi hořčicová taky hodně líbí..ale já to mám trošku naopak a sice černé silonky a hořčicovou sukni:)

    OdpovědětVymazat
  16. Sladěné do puntíku a naprosto dokonalé!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle outfit je naprosto nádherný, moc ti to sluší :) Dokonale sladěné

    OdpovědětVymazat
  18. tebe sa hodí absolútne všetko. outfit je nádherný a horčicová farba tiež :) (y)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Jééééžiš to je úžasné! Tahle barva ti fakt sluší ;) Plus ten ladící lak, och, lahoda ♥

    OdpovědětVymazat
  20. presne takuto zltu mam rada :)

    OdpovědětVymazat
  21. Love your look…love the poses………. ;love the mustard yellow...I adore the black as a compliment……. they work for you soooo well……
    You’re so chic! So pretty…and you have such a great sense of style.
    Love your legs in the mustard yellow tights ….…… ……
    You match perfectly…everything you wear…… you certainly make a super statement.....
    I grew up in tights, being in ballet for 13 years. In fact, mom raised me rather androgynously, so I also wore tights under big sweaters and hip length tunics and such around the house growing up. Your lovely look reminds me of all those days….epsecially when the delivery man would come and I’d meet him at the door and he’s refer to me as Miss……
    Oh, by the way, I’m a guy…and I love fashion as much as I love dance.
    I traveled in Europe this past fall,
    It looks like you have the same affinity for tights as I have…..

    I’ve been raving to my new friends about how much I love the tights/shorts look, so they encouraged me to try it myself…
    and I have in a big way,….. denim cutoffs, high waisted shorts, even a romper…….
    I will following your blog religiously….. thanks for sharing your lovely taste and your beauty

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní18/8/14 12:58

    Vyzerá to super

    OdpovědětVymazat

♥♥♥