New in | in weN

Dneska vám ukážu, co jsem si za poslední dobu koupila. Konečně jsem se dokopala k obnovení platební karty, takže už vesele platím přes net (a paypal!).



| balerínky - H&M |
zaujalo mě na nich, že je každá půlka z jiného materiálu, ať už je jaro!!!

| růžová průsvitná košile - H&M | (ve slevě za 150!)
plánuji s ní podobné outfity, jako s podobnou modrou (např)

| kalhoty - H&M |
perfektní střih, cena (250!) i barva

po dobré zkušenosti s černými jsem nad modrými už neváhala.

věci, na které ještě čekám
| kabát - votočvohoz (původně H&M) | tílko, úzká sukně (v nej barvě), řetízky, košile - ebay.com |

| cvočky, nevimjaksetojmenuje na límeček - ebay.com |

| perfektní vysoké kraťasy - votočvohoz |

| termohrnek - vv - pův.Starbucks |
historie mých termohrnků: Na podzim jsem si objednala roztomilý termohrnek s kravičkou. Když přišel, zjistila jsem, že není uzavíratelný, takže jsem ho vrátila. (2 poštovné v háji). Po dlouhém hledání jsem našla ideální (ale porcelánový) termohrnek s proužky, který mi po týdnu spadl z lavice a rozbil se. Tak mi došla trpělivost a trpěla jsem bez hrnku a nemohla sehnat ideální - nerozbitný, uzavíratelný (:D) a aby nevypadal takhle. Nakonec jsem ideální objevila na votočvohoz. Dají se v něm vyměňovat motivy (takže mě nepřestane bavit) a perfektně těsní!

34 komentářů:

  1. ty kalhoty a košile vypadají nejlíp!!

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, kabát vypadá zajímavě, těším se až ho na tobě uvidím v nějakém postu) A taky bych si měla pořídit termohrnek, docela by se mi hodil!:D

    OdpovědětVymazat
  3. luxus všechno :) ale třeba já mám ze starbuck termo hrnkem zkušenosti že mě netěsní:/

    OdpovědětVymazat
  4. To černé tílko jsem si z ebay taky chtěla objednat ale nevím jestli nebude hodně průhledné, dáš mi prosím pak vědět až příjde?:) Děkuju!

    lacinova.katerina1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna si mi dělá čaj v termohrnku :D:) Moc se mi líbí ten ze starbucks :) A ty džíny ♥

    OdpovědětVymazat
  6. teda dobré nákupy, tie modré nohavice mám a sú perfektné! príjemné nosenie :)

    OdpovědětVymazat
  7. páči sa mi,že sa na hrnčeku dajú meniť obrázky,to je aké skvelé! a košeľa,nohavice,TO na límček sa mi páči tiež veľmi

    OdpovědětVymazat
  8. Super úlovky :) Hlavně ty balerínky ze dvou druhů materiálu mě zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  9. pane joo, všechny věci vypadají moc dobře!!:))

    OdpovědětVymazat
  10. tie modré nohavice sa mi hrozne páčia :-)

    OdpovědětVymazat
  11. košile a kabát <3 a na tu sukni jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta neonová sukně je teda skvělá! Už se těšim na outfit s ní! :) A ta růžová košile je teda výborný úlovek :) Já teda stále sháním termosky co jsou dobře těšnící a s vyměnitelnými vzory :O

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný úlovky :-) Nejvíc se mi líbí ty svorky na límeček :-) Kolik přibližně stojí'?

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koupila za nějakých 30,-.

      Vymazat
  14. super úlovky ze slev a z votočvohoz!:) nejvíce se mi líbí košile, kabát(!!), šortky a cuff na límeček:3

    OdpovědětVymazat
  15. super jeany ;)
    s termohrnčekmi sme na tom podobne :DD

    OdpovědětVymazat
  16. mám stejný termohrnek, ale minulý týden mi spadl a kousek se odlomil.. tak jsem ho sice přilepila vteřinákem, ale na pohled už to moc pěkne není :D

    OdpovědětVymazat
  17. košile a kalhoty jsou boží!
    nevíš ,nebyly tam i ve vínové?:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty kalhoty vypadají fakt dobře a termohrnek by se mi taky hodil!

    OdpovědětVymazat
  19. Super veci :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Pořídila sis krásné věci, a ty baleríny vypadají skvěle, myslím, že se na ně zítra podívám :)
    Ten termohrnek vypadá úžasně, nevíš, jak zjistit, jestli někdo nějaký na VV prodává? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tam objevila úplně náhodou.. Zkus hledat ve fóru jestli ho někdo neprodává:))

      Vymazat
  21. ja ťa nechcem nejak odrádzať od kupy tej košele ale nakoľko som si ju kupila tiež cez ebay presne tu istu...material sa mi moc nepáči..na obrázku vyzerá trochu inak.Keby viem už si ju nekupim.

    OdpovědětVymazat
  22. cool blog girlie, let's follow each other! x

    OdpovědětVymazat
  23. Ta košile co ti přijde z ebay je nádherná! :O
    Ale všechny věci jsou super! :)
    Obzvlášť ty kalhoty! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Paypal a obecně platit kartou přes net je nejlepší, kdybych mohla, skupuju toho z ebaye daleko víc :D Pořídila sis krásné věci!

    OdpovědětVymazat
  25. Ta košile a kalhoty nejlepší!
    Ty modré mám z H&M dost podobné, jen ne tak vysoké a jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  26. ta košile z ebaye je nádherná))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥