Bottle green.

Strašně se mi líbí tyhle boty, ale neumím na nich chodit, takže mě v nich asi nikdy nepotkáte:D Tyhle fotky jsme fotily nějak minulý týden s Terezkou, když bylo krásně.

| kabelka - F&F | kabát - Next | kalhoty - Tally Weijl | sako - 2nd hand | šála - H&M |







...pokus o fotku za chůze



24 komentářů:

  1. pokus o fotku za chůze dobrej :) odkudpak ty botky jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem je na votočvohoz jako nové.. asi no name :D

      Vymazat
  2. hrozně se mi líbí ta barevná kombinace ,hlavně poslední fotka!
    sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou hodně zajímavé a sluší ti, v této kombinaci se mi líbí obzvláště :)

    OdpovědětVymazat
  4. boty jsou skvělé!:) chtěla bych taky takové sluníčko, u nás ještě pořád sněží:/

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :-)) Boty vypadají opravdu dobře! To se naučíš v nich chodit, uvidíš :-)))

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty jsou moc hezké, ale já bych na nich taky neuměla chodit :D

    OdpovědětVymazat
  7. wow, tak tenhle outfit je vážně skvělý. :) A na těch botách se musíš naučit, jsou úžasné! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvěle sladěný outfit, boty jsou moc krásný a tobě ještě víc prodlužujou a zeštíhlujou nohy!:))

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi skvělá! Máš užasný blog:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou úžasné! ♥
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. panebože ty jsou nádherný!
    jediné vysoké boty co se mi vážně líbí na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  12. ale naučíš sa :DDD
    parádny šál ;)

    OdpovědětVymazat
  13. pekné! :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný fotky i outfit! Fakt se mi děsně líbíš jako holka :D zní to divně, ale nejsi přehnaně kostnatá, ale přesto si krásně štíhlá, máš dokonalé vlasy i obličej a umíš se oblékat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha děkuju:D škoda, že jsi jedinej člověk co si to myslí a že jsi holka:D:D:D

      Vymazat
  15. Botky sú krásne,veľmi ti pristanú! :)

    OdpovědětVymazat
  16. boty vypadají dost dobře, ale já bych se na nich asi rozsekala :D jinak máš úžasný kabát ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Topánky sú nádherné, a šál sa mi tiež veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ty jsou!Koukej se v nich naučit chodit :D:*

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se taky líbíš jako holka!! :D skvělej outfit, ty boty jsou strašně neobvykle krásný, ještě jsem takový neviděla...

    zůčastni se GA na mém blogu :))

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovědětVymazat

♥♥♥