2 in 1.

Jak jsem už psala, tak mám dost rozedřené paty, takže jsem teďka pořád nosila jen tyhle tenisky. Včera už mi přišly konečně nejkrásnější Vansky, takže teď už dlouho nechci vidět červenou! Mám už nafocené tyhle dva outfity, ale až v počítači jsem si všimla, že jsou vlastně skoro stejné, tak mě napadlo dát je sem oba najednou. Jsou to hodně jednoduché outfity ozvláštněné vždy nějakým šátkem s červenou (z roku raz dva). Zajímalo by mě, jaký se vám líbí víc? jo, všimla jsem si, že jsou skoro stejný, ale ve skutečnosti mají společné jen ty boty.:) 

VLEVO: | košile, kraťasy, brýle - H&M | šátek - NYer | taška - DIY | boty - Lacoste |
VPRAVO: | bunda - 2nd hand | kalhoty, tílko - H&M | šátek, kabelka - Terranova | náramky - od Ady♥ |







19 komentářů:

  1. ten vlevo se mi líbí víc a těším se na ty vansky!!

    OdpovědětVymazat
  2. super botky, celá jsi úžasná! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa viac páči ten prvý (: ale oba sú skvelé.

    OdpovědětVymazat
  4. Víc se mi líbí ten vlevo , máš přeúžasnou postavu - chci ! :D ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě ten vlevo s kraťasama!

    OdpovědětVymazat
  6. na oboch ti to moc pristane. Ale viac sa mi páči ten vľavo :-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ten kraťasový sa mi páči viac :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten nalevo je top!!:)
    sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  9. áááá to je super !! :D víc se mi líbí ty kratasy .. hlavně protože jsem úchylná na kratasy . ale sluší ti to všude

    OdpovědětVymazat
  10. koukam, že budu asi jediná, ale ten vpravo se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Těším se až uvidíme ty vansky:)

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi jak si jednoduchost doplnila těmi korálky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní25/4/13 20:10

    Ten v levo! A proč? PROTOŽE TY TVOJE NOHY <3 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty outfity jsou vážně skoro stejné, ten jeden je akorát víc letnější :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní18/8/14 12:56

    Foto v pravo: Preboha ako si si mohla k tom dať ponožky. To je úplne hrozné. K tomuto iba silonky alebo pančuchy. Ale nikdy nie ponožky. Toto už nenos!!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥