Dots and studs.

Tyhle šaty jsem si koupila v H&M asi před měsícem a napadlo mě je zkombinovat s křivákem se cvoky, který mám od minulého podzimu. Dál na mě poprvé můžete vidět Vansky, do kterých jsem se zamilovala. Na víkend je u mě Leonka, takže snad budou nějaké fotky:)

| šaty, brýle - H&M | křivák - vv | boty - Vans | kabelka - Lindex | ear cuff - SIX |









22 komentářů:

  1. Jsi strašně krásná, jsme tu poprvé a rozhodně ne naposled ! jsme tvůj nový follower ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásna si :-) tie šatičky sú úžasné

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná, kombinace křiváku a sukně je super!

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. uzasnee :)
    a ten kabátik je uzasny !! :) naj naj


    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný šatičky:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jste byly fotit s Terez, že? Máte stejné prostředí na fotkách :)
    Moc ti to sluší, ty šaty jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo s Terezkou fotime často:)

      Vymazat
  7. vansky jsou perfektní stejně jako puntíky! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší :) ty šaty jsou úchvatné <33 taky si chci podobné pořídit :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Super kombinace! Mluju puntíky :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Boty jsou super a ty šaty ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý nápad zkombinovat křivák s šaty, vypadáš úžasně!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  12. tohle je parádní a ty vansky<3

    OdpovědětVymazat
  13. absolútna dokonalosť! :)
    teším na fotky s Leonkou ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Zase jsi všechno dokázala perfetně sladit:)
    Já prostě miluju tvoje brýle:D

    OdpovědětVymazat

♥♥♥