Duck.

Tohle tílko má přední část úplně obyčejnou a zadní jako košili. Je z ebay a měla jsem ho na sobě ve středu, kdy bylo největší vedro. Zbytek jsem si vzala černý + hnědý kabát. Poprvé jsem měla baleríny z H&M a mám z nich teda pěkně rozedřené paty:/ (+ na konci je bonus!)

| kraťasy, baleríny - H&M | brýle, kabelka, límeček - Lindex | tílko, náramek - ebay | kabát - F&F |





plánuju si zajít do kanceláře naší školy pro peníze na silonky, když se mi o ty pitomý židle vždycky roztrhnou! -_-





32 komentářů:

  1. kačka :DD
    super tielko-košeľa ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :) A ta kachna na konci je skvělá :D

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. to je důmyslný triko a skvělý!

    OdpovědětVymazat
  4. to tílko je neskutečně perfektní!
    hrozně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. ty balerínky vypadají báječně, škoda, že dřou paty! a to triko-košile vypadá skvěle! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalý outfit, sluší ti to :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Celý outfit je úžasný:) A co se týče silonek, tak ti naprosto rozumím!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle triko-košili vidím poprvé. A je to fakt pěkný! Moc ti to sluší :3

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to :-) Proč ale nenosíš podpatky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se v nich necítím a dlouho jsem nikde neviděla hezké (jediné, co se mi líbí jsem dala kamarádce k narozkám). Malé podpatky se mi nelíbí a velké vypadají na mých nohách směšně podle mě:) a tohle (http://farm8.staticflickr.com/7055/7115692953_81aca2fccb_o.jpg) se ke mně fakt nehodí..

      Vymazat
  10. ten top je uplne najsuper!

    OdpovědětVymazat
  11. ÚÚÚÚÚ tak to je skvělý Aničko :*

    OdpovědětVymazat
  12. môžem sa spýtať z kade presnejšie máš ten náramok? nemohla by si dať link?:3 dakujem..a krásny outfit, miluje pásikové veci<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj konkretně už nevím od jakého je prodejce:/ Nedávno jsem si na ebay mazala historii, takže už to nedohledám:/ tak třeba tady: http://www.ebay.com/itm/Retro-Cool-Rock-Punk-Style-Spike-Hedgehog-Rivets-Studs-Stretchy-Bracelet-Bangle-/111054624142?pt=Fashion_Jewelry&hash=item19db5f158e je za 20,- a poštovný je zdarma.:))

      Vymazat
  13. Super, není potřeba dodávat víc :)

    OdpovědětVymazat
  14. tento outfit nemá ani jednu chybičku! wow! :)

    OdpovědětVymazat
  15. stejně jsem se nejvíc zastavila u té poslední fotky:D

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kosile je paradni!:D A gif taky)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší! Ty kraťásky jsou super a balerínky taky. Mám podobné, ale nikde je nemůžu najít, tak si kdyžtak budu muset koupit tyhle :D....a děkuji za komentář ;)

    OdpovědětVymazat
  18. You looks really cute in stripes <3
    I like your blog, so maybe we could follow each other? <3

    xoxo
    Sylwia
    ______________________________________________________
    i-am-sylawia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. to tielko je naozaj skvelé (:
    ja mám úplne zo všetkých topánok z H&M odrete chodidlá. ;/

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle je perfektní do posledního detailu! Wow a zase wow...a neskutečně ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hi beautiful!

    I LOVE LOVE your outfit!! :D

    Do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. I love your outfit……!!!!! so pretty, so stylish….
    Love your look…… I happen to adore your gorgeous hair as well
    You’re so chic! So pretty…and you have such a great sense of style.

    You match perfectly…everything you wear…… you certainly make a super statement…..

    I grew up in tights, being in ballet for 13 years. In fact, mom raised me rather androgynously, so I also wore tights under big sweaters and hip length tunics and such around the house growing up. Your lovely look reminds me of all those days….epsecially when the delivery man would come and I’d meet him at the door and he’s refer to me as Miss……
    Oh, by the way, I’m a guy…and I love fashion as much as I love dance.
    I traveled in Europe this past fall,
    It looks like you have the same affinity for tights as I have…..

    I’ve been raving to my new friends about how much I love the tights/shorts look, so they encouraged me to try it myself…
    and I have in a big way,….. denim cutoffs, high waisted shorts, even a romper…….
    I will following your blog religiously….. thanks for sharing your lovely taste and your beauty

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasný outfit, sluší ti to! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  24. Panebože!To je dokonalý,hlavně ta tunika z ebay! :3 Moc ti to sluší,hned mám po takovém outfitu lepší den.

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní18/8/14 13:01

    Úplne super. to s tými silonkami tiež poznám.

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní3/3/17 14:16

    Ahoj, jeden nadrbanej samec by se do tebe fakt rad vysypal ;-)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥