/dots/skirt/bun/

Dneska jsem si vzala poprvé tyhle puntíkaté silonky a taky bohužel naposledy, protože jsem si na nich udělala hrozný díry (jak je -bohužel- vidět na fotkách) :/ Také mám na sobě po dlouhé době tuhle šedou sukni z H&M, kterou mám fakt strašně ráda! Před focením mě napadlo, že by se k puntíkům a sukni víc než culík hodil drdol a linky, takže jsem to ještě narychlo doupravovala:)

| sukně, brýle, baleríny, sako - H&M | tričko - Primark | silonky - Takko |
| náramek - eBay | kabelka - Lindex |








31 komentářů:

  1. bože toto je úžasné!!!!<3

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejné silonky a taky se mi na nich udělaly hrozné díry :/

    OdpovědětVymazat
  3. promiň, ale nejradši bych tě snědla :D <3 <3 :-) jsi uplně booží!

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, tak tohle je pefektní, drdol a linky jsou vážně skvělý!

    OdpovědětVymazat
  5. ten drdol ti hrozně sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. no ta sukně je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  7. na té druhé fotce ti to hrozně sluší!:)))

    OdpovědětVymazat
  8. třetí odspoda je skvělá uplně jiná Anička!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní9/5/13 21:31

    Bez brýlí vypadáš jak krtek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDDDDDDDDDDD jo já vim :D:D:DD:D

      Vymazat
  10. děsně roztomilé silonky!

    OdpovědětVymazat
  11. Perfektní!♥ Ty silonky, drdol.. Vypadáš úžasně :)
    PS: Založila jsem si stránku na fb, budu ráda, když mě podpoříš :) tady

    OdpovědětVymazat
  12. božská!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Ne, bez brýlí se mi líbíš vííííc :* a taky mam na nich díru :(( ale ještě jsem je neměla :DDD

    OdpovědětVymazat
  14. ten drdol ti strašně moc sluší !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. hezkýýý :) sluší ti to, ta sukýnka by se mi taky líbila :)

    OdpovědětVymazat
  16. ta suknička je roztomilá, ještě s těma silonkama<3

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné, jako vždycky.:-)

    OdpovědětVymazat
  18. si božskáááá♥ :) outfit je úplne super! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Nááádherný outfit a ty silonky!♥♥

    OdpovědětVymazat
  20. Ta sukně je úžasná !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. ten drdol je perfektní! kvůli tohohle bych si klidně nechala znovu narůst vlasy:D

    OdpovědětVymazat
  22. jojo, mám takový puntíkatý silonky z H&M, akorát jsou bílé s černými puntíky.. a taky je mám strašně roztrhané :( nejdřív jsem se je snažila trochu zašívat, ale už je mi to jedno, nosím je pořád, dokud úplně neodejdou.. namlouvám si, že když jsou roztrhané, tak jsou 'Kůl' :D

    OdpovědětVymazat
  23. aj ja mám presne tie isté silonky:).. zatial neroztrhané, ale to som ich mala ešte len 2x pretože ich nemám k čomu nosiť:/..
    super outfit a krásne fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  24. si dokonalá! <3

    http://photobyvalentina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥♥♥