Without black.

Cílem tohohle outfitu je nemít NIC černého. Většinou jsou mé outfity tvořené převážně černými kousky (hlavně boty a kabelky), takže jsem chtěla změnu. (Brýle nepočítám, bez těch nedám ani ránu.) Mám na sobě poprvé tyhle oxfordky od Bati a DIY tašku s nejlepším nápisem<3.

| kalhoty - C&A | svetr - H&M | bunda - 2nd hand (H&M) | taška - DIY |
| boty - Baťa | náhrdelník - Promod |









40 komentářů:

  1. pekné :) a milujem ten nápis na taške!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. hneď je ten outfit o niečo živší, chválim :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. jů! moc moc ti to sluší a krásně ladíš s prostředím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhoty jsou perfektní, v takovéhle barvě by se mi také hodily. A tyhle oxfordky jsem měla i na noze, ale nakonec mě odradila ta modrá podrážka, ale vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je skvělej, hlavně ty oxfordky! Můžu se zeptat, kde kupuješ tyhle bílý plátěný tašky? :)
    simplyourstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám je odsud: http://www.aroshop.eu/?p=productsMore&iProduct=193&fb_source=message
      vždycky si jich objednám strašně moc do zásoby a pak už nevím co s nima:D

      Vymazat
  6. Tak tenhle outfit je úžasný!! Moc ti to sekne a oxfordky i taška jsou super:))

    OdpovědětVymazat
  7. Džínová bunda neomrzí a pěkné prostředí na fotkách. :) Sluší ti to, líbí se mi to, takové roztomiléé. :)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle je úžasný!!
    hlavně kalhoty <3

    OdpovědětVymazat
  9. boty sú najlepšie na svete a taška sa ti tiež podarila :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten nápis na tašce je skvělej ,asi se budu inspirovat:D
    sluší ti to!:)

    OdpovědětVymazat
  11. také svetlé farby ti pristanú :)
    a tie topánky sú najkrajšie na svete ♥ myslíš, že by ich v obchode ešte mohli mať? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je tam kupovala na začátku března, takže asi ne:/ Ale třeba je ještě někde najdeš:)

      Vymazat
  12. nádhera, stvořené pro jaro :). jinak ten nápis je super, byl by fajn i jako tetování :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na oxfordky jsem koukala když byli v nové kolekci asi za tisíc korun, posledně jsem je tam viděla už za polovinu. Hodně nad nimi přemýšlím, jsou parádní:)

    OdpovědětVymazat
  14. Super! :) Mně se líbí ta taška :D Viděla jsem to už na We♥it a strašně se mi to zalíbilo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to! A bez té černé vypadáš tak nějak jinak, ale v hezkém slova smyslu :)

    OdpovědětVymazat
  16. vyzeráš vždy superko :) aj bez čiernej či s čiernou

    OdpovědětVymazat
  17. jé, tyhle boty mám už pěkně dlouho vyhlídlý!

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherný! Pauza od černé ti prospívá! ;))

    OdpovědětVymazat
  19. úžasne zladený outfit!!chcem sa spýtať s kadiaľ máš tu platenú tašku?:)

    OdpovědětVymazat
  20. svými outfity mě čím dál tím víc oslovuješ!!

    OdpovědětVymazat
  21. Božíí, ty barvy tě skvěle rozzářily :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní27/5/13 21:52

    Anička kde si zohnala takú obyčajnú plátenú tašku? Inak outfit super hlavne tvoje vlasy :33

    OdpovědětVymazat
  23. najendou to vypadá tak letně !! Bez černé už se mi to dlouho nepodařilo :D Ale je to docela výzva!

    OdpovědětVymazat
  24. jee aké krásne to je všetko :)

    OdpovědětVymazat
  25. Bunda je skvělý úlovek:-) někdy mám taky to štěstí, ale jenom někdy:D
    Na oxfordky jsem se jednou ve slevách taky dívala a ty kalhoty mají krásnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  26. tak ta taška je dokonalá! ten nápis!!! boží!

    OdpovědětVymazat
  27. Ty botky jsou nejlepší!!!
    Také jsem na ně koukala a asi si je pořídím, protože jsou božíí :-)

    OdpovědětVymazat
  28. takhle je ten outfit takový "svěží" bez té černé, příjemné)

    OdpovědětVymazat
  29. Z tohto outfitu cítit jar! Krásne jemné, skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  30. dokonaosť a tá taška je eh :D

    OdpovědětVymazat
  31. tohle je fantastický, moc ti to sluší a líbí se mi tvůj styl, a máš perfektní záhlaví blogu, to mě nadchlo, jednoduchý a krásný. Sleduju tě

    OdpovědětVymazat
  32. pěkný outfitek ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Super outfit, hlavně botky a taška! :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥