Sneakers.

Už delší dobu se mi líbí (barevné) sportovní boty. Přemýšlela jsem, že si nějaké koupím a pak jsem si vzpomněla, že už mám dlouho tyto. Neměla jsem je na sobě tak 2 roky a sama jsem byla překvapená, že mi stále jsou. Tentokrát jsem je zkombinovala jen s košilí ve stejné barvě, jako je na botách. Zbytek je jenom černý, ale dokázala bych si představit i nějakou elegantnější kombinaci oblečení "rozbitou" právě takovými botami. Co vy na sportovní boty? Já bych si teda něco takového nevzala, ale na konci je koláž různých outfitů se sportovními botami, které se mi líbí.

| košile - H&M | boty - Onitsuka tiger | kalhoty - Tally Weijl |
| brýle - Lindex | naušnice - od A. z NY |







23 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí kombinace airmax, skinny jeans, mikina, parka a beanie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. airmax jsou strašně pěkný boty, kolegyně v praci je nosí, a přitom nosí fakt super outfity. A já ji furt zavidim :D Kvůli ni o nich dost uvazuju :)

      Vymazat
  2. dúfam, že si už zdravá!
    dnes sa mi fotky vážne páčia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro joo:) zitra jdu jeste na testy tak se modlim at uz je to ok...

      Vymazat
  3. No mě se líbí asi všechno :D

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je perfektní prostě, miluju tenisky a k tomu košile a sukně a tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta košile je naprosto božská :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. košile je boží! je fakt, že když tenisky, tak já nejvíc miluju klasický bíly conversky :) na barevný nějak nejsem :) ale nevypadá to špatně, spiš jde asi o zvyk :) B.

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to super

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotkyy. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/?

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná košile! :) Sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty víš jak miluju ty náušnice :D <3 a barvy Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle styl je senzační

    OdpovědětVymazat
  12. no já nevím, tenhle styl se mi asi nikdy nezalíbí :-/ podle mě by se tyhle boty měly nosit jen na sport. ale košile je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se taky začaly sportovní boty líbit, koupila jsem si křiklavě růžový Nike tenisky a nejlepší na nich je, že si je můžu vzít klidně jako součást outfitu nebo v nich jít běhat :)
    simplyourstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Možná jsem v tom "staromódní" ale tenisky a sukně/šaty/elegantní oblečení se mi prostě nelíbí. Ale takhle ke klahotům, košili, to jo, to je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  15. Now I adore you even more

    OdpovědětVymazat
  16. Já teda sportovní boty nerada nosím protože jsem malá, takže ráda nosím podpatky! :) Samozřejmě sportovní boty mám, v čem bych taky chodila běhat :-) Ale moc nerada kombinuju sportovní a elegantní věci, myslím že to ani neumím ale ty outfity v koláži se mi líbí :)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná košile a náušnice!!♥
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  18. ta košile je vážně perfektní!<3

    OdpovědětVymazat
  19. Na stránkách www.nikeid.com si můžeš boty navrhnout a objednat. :) do 5 týdnů je budeš mít doma! doporučuji! :))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥