Neon skirt in Prague.

V neděli jsme s A. nevěděly, co dělat, tak jsme vyrazily do Prahyalladia. Nové věci, co jsem si tam koupila, jste mohli vidět v tomhle článku. Vzala jsem si na sebe novou sukni, co jsem si přivezla z New Yorku. Její výrazná barva se mi líbí v kombinaci s černobílými pruhy. Taky jsem si v poslední době docela oblíbila tyhle obyč (Ribana) čelenky a tak trochu se pro mě stávají symbolem tohoto léta.

| sukně - Buffalo Exchange | tričko - Atomrat | boty - Vans |
| kabelka - Lindex | naušnice - NY od A. |






detail nejlepšího outfitu nejlepší A.

27 komentářů:

  1. tá sukňa je úžasná,pristane ti to

    OdpovědětVymazat
  2. Tá sukňa má krásnu farbu! :) A tento typ čeleniek sa mi tiež páči, jednu som mala ale akosi som ju kdesi stratila, no tento outfit mi ju pripomenul, takže sa asi poobzerám po obchodoch po novej :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  4. ja nemám v láske neónovú farbu, možno preto sa mi to tak veľmi nepáči

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tá sukňa je veľmi pekná aj s prúžkami super ladí!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem ten tvoj štýl. Si môj veľký vzor naozaj : )

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je úžasná a vytvořila jsi z toho dokonalý outfit!

    OdpovědětVymazat
  8. Sukně je naprosto dokonalá :)!

    OdpovědětVymazat
  9. sukňa je krásna a vážne ide veľmi dobre s prúžkami. a vansy ti nikdy neprestanem obdivovať :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší!



    http://lovelustadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. ta sukně je fakt krásná! super outfit:)

    OdpovědětVymazat
  12. Sukně je báječná :) Moc ti to sluší Ani :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jů, snad víc a víc hezčí!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. ta sukně je nádherná:)!

    OdpovědětVymazat
  16. super kombinácia:) milujem takéto čelenky:)

    OdpovědětVymazat
  17. tyjo, kdo by to byl řekl, že v kombinaci s proužky ta sukně bude takhle dokonalá!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní14/7/13 14:49

    Krásavica :D a prosím ťa chcela by som sa ťa opýtať či si spokojná s fotákom, kedže má len 12 megapixelov a aký máš objektív ?? pretože by som si takú istú zrkadlovku aj ja kúpila :D Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nevěděla že se u zrcadlovky uvádí megapixely:D mam pevnou padesatku a podle me foti dobre na to jak strasne je levna:))

      Vymazat
  19. Tu sukni si vážně skvěle skombinovala :))

    OdpovědětVymazat
  20. Krasavice inteligentní-jak by řekla moje babička :D :P
    Moc pěkné! ;)

    Čtenářky, nechcete si zasoutěžit? Na mém blogu právě probíhá giveaway!
    www.adel-ma.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkně jsi to rozbila tou neon sukní, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  22. Fakt pěkný :-) Neony k tobě sedí :-)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥