Blue | silver | horse.

Tenhle outfit jsem měla dneska na snídani s Veru ve skvělé kavárně Crosscafe, kterou nedávno otevřeli v HK. Po delší době jsem si vzala tuhle výrazně modrou sukni, ke které se podle mě skvěle hodí roztomilý stříbrný límeček (který jsem taky 100 let neměla). Poprvé mám na sobě tričko s koněm z Buffalo Exchange, o které jsme se se ségrou málem popraly:D. Mně přijde boží a hlavně geniální k tomuhle outfitu.

| sukně, baleríny, brýle - H&M | tričko - Buffalo Exchange | kabelka, límeček - Lindex |








34 komentářů:

  1. Krása :). Tohle ti hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. TA sukně je boží, celý outfit se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé!


    http://lovelustadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. pristane ti to :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit! Ta sukně je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší, máš úžasný drdůlek! :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherná sukně !! hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, tohle je nádherný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  10. úúžasné! :) veľmi ti to pristane.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné! vyzeráš úžasne. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kůň je luxusní!!! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké, opravdu podařená kombinace i barev i stylů i kousků :), jen bych ti místo drdolu nechala culík, v něm se mi líbíš víc.

    Dík za návštěvu, Cherry and Luck

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná jsi ! Ta sukně ti moc sluší , já mám taky dost podobnou a teď ji opravdu moc ráda nosím ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sekne ti to, ta sukně je boží :)

    OdpovědětVymazat
  16. Áá, ta sukýnka ti neskutečně sluší! :-*

    OdpovědětVymazat
  17. Veronika5/8/13 14:11

    zas tak geniální to k tomu není :(

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem tam dnes byla :) ale na odpoledni kavu. Super tricko!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní5/8/13 20:43

    Má tvoje sestra také blog?

    OdpovědětVymazat
  20. Aaaaah, miluju tu sukni, strašně moc ti sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  21. luxusní, strašně ti to sluší :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. perfektní a stylový outfit, paráda!!! :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní9/8/13 19:51

    Ahoj Ani, prosimte, kde jsi koupila ty dioptrické brýle? Chci si pořídit nové a sháním podobné, jako máš ty, protože jsou skvělý :) máš je někde z hradce nebo z netu? Moc by mě to zajímalo..děkuju ;)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥