Futuroof.

Láska na první pohled. Šála! Nebo deka? To už je jedno, hlavní je, že je obří, teplá a bude celou zimu moje nejlepší kámoška. Nedávno jsem v článku psala, že šedá je barva mého podzimu, takže je (i díky černé) nejlíp kombinovatelnou věcí v mým šatníku. Je zbytečný o ní dál básnit, snad uznáte sami..↓

| šála - Pull&Bear | tílko - H&M | křivák - VotočVohoz | kalhoty - Primark |
| kabelka - VotočVohoz | boty - Stradivarius |








29 komentářů:

  1. Krásná šála<3 A ta poslední fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. šála je super!! a máš krásný lak :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. jé, tak tohle je suprovej outfit, a ty nehty k tomu! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Šála- nejkrásnější nejlepší kámoška, líbí se mi jak je obří, takovou bych taky brala! Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten šál je skvelý, nejaký takýto poriadny by sa mi tiež hodil, v zime zahrejú najlepšie! A kabelka je tiež krásna! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Ta poslední tvoje zabila :D A tvoje fotografka je kočka!
    Šedá (a samozřejmě černá) je pro mě TOP barva celoročně :)

    OdpovědětVymazat
  7. já tyhle barvy miluju.... a ten dokonalý šátek !!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Od kud mas lak na nehty? Tuhle barvu mam nejradsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to Colorama od Rimmelu a jsou v DM za 40,- :))

      Vymazat
  9. Krasny sal a skvele mas aj rifle a bundicku, pristane ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  11. takéto veľké šály mám rada, čím väčšie tým lepšie

    OdpovědětVymazat
  12. Super super super. Kabelka mě naprosto okouzlila.. :) A nehtíky jsou TOP

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý fotky!! :) tenhle styl ti sedí a hned bych se sama navlékla do toho stejného :)) ;)

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. skvělá kabelka a ta šála je nejvíc!
    navíc ta poslední fotka <3

    OdpovědětVymazat
  15. Jóo laky od Rimmelu jsou prostě nej , tenhle je dokonalej , taky ho mám :)

    OdpovědětVymazat
  16. super outfit a veľmi sa mi páči ten lak na nechty, ale písala si Colorama od Rimmelu :D ako nepoznám všetky laky atď. ale nemá Coloramu Maybelline? Teda neviem, či má aj Rimmel London :)


    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha joo je to Maybelline:D nevim jak me napadl Rimmel, ale vtipny ze se mnou ostatni v pohode souhlasi :D (y)

      Vymazat
  17. super outfit a ta šala ♥♥ taky bych takovou potřebovala :) ♥ :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jo tak ta šála je suprová !

    OdpovědětVymazat
  19. Ta šála je super a ten lak! :))
    Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám s obříma šálama docela problém, přijdu si v nich jak medvěd, ale tohle vypadá super:-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Super parádny outfit, veľmi sa mi páči :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ani, vypadáš hrozně sympaticky. Taky mám ráda šedou! Je to ale barva nejen mého podzimu, ale i zimy, jara a léta :D :).

    OdpovědětVymazat

♥♥♥