Soooo fluffy pink.

V tomhle outfitu mám na sobě několik nových věcí. V první řadě je to ta nejlepší bunda, kterou jste viděli v posledním článku. Je to snad nejlepší koupě za poslední dobu, protože je neskutečně měkká a teplá (má kožíšek uvnitř i v rukávech) a byla zlevněná z 3000,- na 600,- chacha! Ve stejné slevě jsem si tam koupila ještě černobílý kabát, který je o něco méně teplý, tak uvidíme, kdy na něj dojde. Kabelku i sluneční brýle jsem si koupila v pondělí v Oodji, když jsem byla v Pardubicích a sháněla jsem top k tylové sukni na čtvrteční ples. Tu kabelku jsem si koupila za účelem "menší kabelka do města" a hrozně mě překvapilo, že se tam bez problému vejde učení (i A4), velká peněženka, foťák, iPad a svačina.

| bunda, pásek - Promod | křivák - H&M | kabelka, brýle - Oodji | kalhoty - Primark |
| svetr - Marks&Spencer | šála - Pull&Bear | boty - Stradivarius |











29 komentářů:

  1. Mně se moc líbí to vrstvení, to je paráda! :) A mimochodem, máš skvělý nohy <3!

    www.kamilaklara.com

    OdpovědětVymazat
  2. super kombinace! a přesně takovéhle slevy miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bundu som ti chvalila uz minule, super vyzera aj takto! A paradne si to cele navrstvila. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle je největší pecka!!!!! :) tenhle styl miluju

    OdpovědětVymazat
  5. ta kabelka<3 tohle ti moc sluší,přesně pro tebe!

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě je tohle tvůj nejpovedenější outfit, neuvěřitelné slazení. A pro tu slevu bych vyloženě zabíjela. Máš obrovské štěstí. :))

    OdpovědětVymazat
  7. ta kabelka je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  8. kráska s krásným stylem ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Máš parádní šálu! ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš úžasný styl! A moc se mi líbí slazení. Černá, šedá je klasika která neohromí ale ani neurazí, nicméně starorůžová tomu dala šmrnc. Krása:)

    OdpovědětVymazat
  12. užasné :) moc ti to sluší ta kabelka je skvělá :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. panebože ,já miluju tu tvou šálu<33

    OdpovědětVymazat
  14. tak takhle bych si přála chodívat oblečená <3

    OdpovědětVymazat
  15. kabelka a šál - <3
    si kráska !

    OdpovědětVymazat
  16. Pecka, všechno se mi hrozně líbí a kabelka vypadá vážně prostorně!
    Zvu tě na giveaway o tangle teezer / knihu, laky a náramky na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto super! Vypadáš tu cizinsky :)!!

    OdpovědětVymazat
  18. ta kabelka je trošku bezedná, ne?:D každopádně supr!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný celý! Tu kabelku bych asi potřebovala :D A tu mega šálu taky!

    OdpovědětVymazat
  20. já tak strašně žeru tu šálu! ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Strašne sa mi páčia tie detailné fotky :). A do Oodji sa tiež chystám, pozerala som, že majú zľavy a naposledy tam mali skvelé veci.

    Ema

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherná šála!♥ Celý outfit jsi perfektně sladila, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  23. hey! I love this look, u look gorgeous ;)
    Check my blog if u want: hufederica.blogpost.com

    Federica

    OdpovědětVymazat

♥♥♥