PRG rndm.

Praha mě baví. Pořád je tam co dělat a jsou znám tam samý super lidi.

ze Zary mám super triko (a kalhoty) a z Manga kabelku - do třetice.

ve středu jsem holkám fotila na meet&shop.




nejlepší Leonka, Mia a Barča <33




nejlepší spojení Club-maté & granátový jablko ♥♥



krásný (tajný?) místo na nádraží - ještě v HK

a nejlepší pražský výtah :D


bude giveaway! :)

22 komentářů:

  1. Ten baťůžek je úúžasňoučký! :) Na nádraží v HK se ve školním roce pohybuji denně, ale sakra tyhle malby jsem tam nikdy neviděla! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem tě poprvé viděla naživo! :D meet&shop byl skvělý :) s kamarádkou jsme pořídily super kousky. Jen byla škoda, že bylo všechno hned pryč, co si člověk neulovil hned, za minutu tam už nebylo nic :))
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky. praha má prostě svoje kouzlo :)

    Díky, Cherry

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka :DDDD
    Už se těšim na víkend <3

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky!! :) Ale nejlepší je stejně ta fotka z výtahu a Barči fotka :D :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. v to "tajnym" hradeckym podchodu je úplně úžasná malba zelenýho "rákosníčka" se srdce. Vždy když tam jdu, tak se na něj musím podívat. Taková tradice :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné snímky. Nej je to zátiší se stolem a židlí!

    OdpovědětVymazat
  8. To tajný místo v HK budu muset okouknout, kde to je? Dneska tam jedu :D
    Jináč nádherný fotky! Taky mám ráda Prahu,)
    ____________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jedeš dolů výtahem, tak tohle je průchod k výtahům na další nástupistě:) Pro lenochy jako jsem já! Je to tam fakt krásný!!

      Vymazat
  9. me zase neuveritelne bavi tvoje fotky (a praha samozrejme taky!)

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky, ten batůžek je krásnej :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  11. Anička, ty máš tie najlepšie Randomy pod slnkom! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělej random :) a giveaway vypadá lákavě!

    OdpovědětVymazat
  13. Ja vám v čechách strašne závidím takého bloggerské podujatia :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dokonalý fotky od dokonalé A.! <3

    OdpovědětVymazat
  15. Klasicky nejlepší Anička no ♥

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Barča je stejně krásná jako panenka :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥