DIY WHITE TOP.

Když jsme ve škole dostali za úkol vytvořit závěrečnou práci na ev na libovolné téma, byla jsem doslova nadšená!
Už dlouho jsem se chtěla naučit šít a tohle se mi zdálo jako ideální příležitost! Vymyslela jsem nejjednodušší střih ever, koupila látku přesně podle mých představ a strávila super půl dne s babičkou a šicím strojem. Bez ní bych tím trávila cca 10 dní, ale můžu říct, že mě to fakt bavilo! Původní plán vytvořit cca 5 kusů jsem mírně smrskla a ušila jeden top.:D Od začátku mi ale bylo jasný, že u toho to neskončí. Chtěla jsem si to pak hlavně sama nafotit. Udělaly jsme se skvělou Týnou sérii fotek u hradecký knihovny a pak druhou část v lese. V neděli vznikly fotky, v pondělí jsem nechala fotky 10x15 cm vytisknout a zkompletovala jsem je na dvě A2 a dnes je už práce odevzdaná. Uf! Mimo to byly součástí i tři fáze práce na třech A2 a musím říct, že z toho mám ve finále radost.:) Fotky, které jsem odevzdávala, zachycovaly hlavně detaily topu a aplikace na ruce.
Vám dnes ukážu moje úplně nejoblíbenější z celého focení.:) Napište mi, které vás zaujaly nejvíce!
Mějte se krásně♥.
1


2

3

4

5

6

7

8

9

10

8 komentářů:

  1. Moc hezké! Já když šila svoje první šaty tak to dopadlo katastrofálně :D nejvíce se mi líbí 2,3,5 a 10 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Každý jeden obrázok je najsuper! Pozdravujem babku. :-) Pozývam Ťa ku mne na blog; nový príspevok o Zoneri a trošku módnej inšpirácie. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  3. MoTeelka9/6/15 22:39

    Skvělá práce! Za mě jsou na první pohled favoritky 3, 4 a 9.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná! Mě nejvíc zaujala 3, 4 a 10 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dokonalý a vím, že tě to nepotěší, ale nemůžu si vybrat, všechny fotky jsou nádherný! Úplně jsi mě inspirovala, abychtaky někdy něco zkusila ušít, je to můj sen asi už od dětství :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. 1, 3 a 9 sú dokonalé! Si veľmi šikovná :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. 4,8,7 jsou top! a ten top je bozi, minimalisticky veci ja miluju :)))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥