2K15

Nejoblíbenější fotky, lidi, okamžiky a místa.
03
Kypr a první erasmus+


05
super dva týdny ve Francii

05
<3

05
srandy cestou domů

06
lovci stylu na rfp

06
18. narozky

07
pokračování oslav s ájou v praze<3

06-12
moje první ofiko práce

08
super výlet s léňou za káťou do brna:)

08
vyfoceno omylem v rakouských alpách

08
trochu radosti z řidičáku<3 a tékáčko<3

09
udělali jsme festival tylova léta

09
TL

09
výlety do prahy (nejen) za Eliškou<3


s Nataškou jsme přečetly víc knih než za všechny předešlý roky dohromady

každej týden jsem navštěvovala moje babičky<3

10
byly u mě na dva týdny moje milovaný francouzky<3 a byly jsme na výletě v bratislavě)



nový nádobíčko na kafe
s Radunkou pusinkou <3


a poslední večer..


Jsem víc než zvědavá, jak dopadne tenhle rok.
Čeká mě maturita a přijímačky.
Doufám, že následně i stěhování do Prahy.
Těším se na nový věci.
Těším se, jak budu pokračovat s blogem a budu ráda, když ho budete dál číst.:)
Přeju vám, ať pokračujete v tom, co děláte - pokud jste šťastní - a nebo ať se vám podaří změnit to, co vás nebaví. Nebojte se zkoušet nový (i kdyby byly extra šílený) věci. Pokud vás něco baví, tak to dělejte. Pokud vás někdo sere, tak se s ním nebavte. Poznávejte nový místa a lidi a zkuste si ze všeho brát jen to dobrý. Dělejte radost sobě, ale hlavně ostatním. Buďte ohleduplní a hlavně vždycky myslete svoji hlavou a nenechte se moc ovlivňovat okolím.

Budu ráda, když mi napíšete, co vás na mým blogu baví/nebaví a čeho by se tu mělo objevovat miň/víc.:) (klidně anonymně)
A taky mi můžete napsat, co se vám povedlo v roce 2015 a co byste rádi dokázali v novým roce:)

Já jsem pomalu, ale jistě začala s obměnou svýho šatníku podle tohohle článku od Kamily Boudové a hodlám v tom rozhodně pokračovat. Taky o tom chystám nějaký články - jelikož o tomhle tématu v podstatě píšu maturitní práci.

Děkuju vám! <3<3<3

14 komentářů:

  1. krásný fotky/vzpomínky!:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, tolik zážitků a vzpomínek :) tak ať je to stejně i v tomhle roce :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě čeká maturita a přijímačky... Kam se hlásíš na VŠ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak hodně štěstí!:) upřímně řečeno zatím moc nevím, ale ráda bych na arts management na vše, na mkpr na uk a pak možná ještě ty multimédia na vše nebo mezinárodní obchod na vše a možná i ty humanitní studia na uk.. nevim no.. kam ty?:)

      Vymazat
    2. Já se budu hlásit na mezinárodní teritoriální studia a práva :) o humanitních studiích na uk také přemýšlím :)

      Vymazat
  4. Maturita už za mnou, ale přijmačky znova :D kam se hlásíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a kam budeš dělat přijímačky?:) nějaký moje nápady jsou ↑↑

      Vymazat
  5. Krásná sbírka :) Přeju hodně štěstí do nového roku a držím palce ať ti to se školou dopadne co možná nejlíp!

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky, dúfam, že tú maturitu zvládneš, držím palce! :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ses moje milovana ❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný článok! Prajem veľa šťastia na maturite aj prijímačkách, ktoré ma tiež čakajú. Ja som zo Slovenska, ale tiež sa hlásim do Čiech na vysokú školu, tak dúfam, že ma vezmú. A prajem ti mnoho úspechov na blogu.

    OdpovědětVymazat

♥♥♥