real friends.

Asi jste na insta zaznamenali, že jsem byla od pátku v Praze, kde jsem měla několik schůzek kvůli mojí maturitní práci (kterou píšu o udržitelný módě v čr a v budoucnu sem o tom ještě plánuju nějaký články hodit:)), byla jsem se mrknout na VŠE, taky jsem si konečně vyzvedla věci na páteční maturák a hlavně jsem byla po sto letech s Eliškou<3. Nějakej random sem ještě v týdnu přidám, ale dneska vám ukážu můj sobotní outfit, kterej byl dost improvizovanej, protože jsem s sebou moc věcí nevezla. Myslím, že prostředí na focení je k tomu outfitu dost v pohodě (a úplnou náhodou jsem teď narazila na víc než rok starej outfit focenej na úplně stejným místě - ale přitom to je něco úplně jinýho a navíc tam píšu "Ani teplo, ani zima, slunce a spousta času..", což se teda o včerejším focení bohužel říct nedá.:D:( 
Ale stejně je zima super!<3


| košile, kalhoty - 2nd hand | kabát - Zara (via Vinted) | boty - H&M | bunda - Mango | kabelka - Matt&Nat |










10 komentářů:

  1. Ta košile je naprosto geniální. Hrozně ti to sluší a celkově ty fotky mají super atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to! Máš bezva brýle! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní17/1/16 15:58

    To pozadí se k tomu vážně hodí, jinak outfit super :)

    andresquad.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní17/1/16 17:02

    Aničko, nechceš udělat nějaký tutorial na tenhle super copánek? vídám ho u tebe už roky ale furt mi nejde vytvořit:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, někdy před 3 lety jsem natáčela video, jak ten copánek pletu, ale to už je teď zablokovaný, protože tam vypadám fakt hrozně :D Hele je to prostě jako normální cop, jenom přidávám ze stran prameny vlasů.. Asi se to spíš nauč na někom jiným, třeba podle nějakýho videa, stačí zadat side french braid a najdeš jich spoustu:)

      Vymazat
  5. To jsou tak nádherné fotky s tím sněhem:-) Ta bundička a boty jsou krásný!:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. - ou jé. tuze tesim na prispevky o udrzitelnosti .)

    OdpovědětVymazat
  7. Dívám se na ty fotky a zhoršuje se mi rýma z toho, jaká zima mi za tebe je. Chápu, že si byla bez kabátu asi jen na fotky, ale já bych to nezvládla. Jinak ti to hrozně sluší a fotky májí krásnou barvu :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Boty skvělý! ne, že by zbytek nebyl :))

    janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

♥♥♥