it/ROME

Upřímně řečeno jsme se s Nataškou na náš výlet do Říma vůbec nepřipravovaly. Nenaplánovaly jsme si žádný trasy a dokonce ani konkrétní památky, který chceme navštívit. Obě jsme maturovaly z dějin výtvarný kultury, takže jsme tak trochu věděly, co bude stát za to. A jelikož jsme měly docela málo času, tak jsme šly hlavně k těm nejznámějším. Nakonec jsme všechno (krom Vatikánu) stihly za jeden den. Hned ráno jsme se vydaly ke Koloseu, kde bylo zatím docela málo lidí, takže jsme si ho párkrát obešly, ale uvnitř jsme nebyly. Pak jsme se kolem Fora Romana dostaly k nádhernýmu paláci Altare della Patria. Úplnou náhodou jsme zjistily, že se dá dostat zdarma dovnitř, a že to asi nikdo neví. A přitom to fakt stálo za to.<3 Odtamtud jsme se už vydaly k Pantheonu a nemohly jsme uvěřit tomu, že se dovnitř neplatí vstup, a že to tam nepřekypuje turisty. Samozřejmě jsme nemohly vynechat Fontanu di Trevi a Španělské schody. Krom toho jsme se taky vydaly ke kostelu San Carlino, o kterém jsme se učili ve škole a hrozně se nám líbil.<3 Pak už jsme jen procházely uličky a osvěžovaly se spoustou zmrzliny. Do Říma jsme se fakt zamilovaly a já doufám, že se tam brzo vrátím! 
Mrkněte na fotky a dejte mi vědět, kde jste byli, co se vám líbilo, nebo co byste nejradši navštívili.:)


Koloseum


Altare della Patria

Pantheon





Fontana di Trevi


San Carlino

Španělské schody

10 komentářů:

  1. Paráda, Ani, jsem ráda, že jste si to užily :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som tam bola pred necelým mesiacom, my sme ale po Ríme boli aj v Neaopole, Pompejách a na sopke Vezuv a nevynechali sme ani západ slnka na pláži. :) V Ríme sa mi ešte páčil Anjelský zámok, ale celkovo je tam nádherné všetko. :) Zopár fotiek mám aj ja na instagrame, tak ak by si sa chcela pozrieť, na blogu mám odkaz na insta. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní19/7/16 19:36

    Aničko, ale teď nám prozraď, v jaké aplikaci jsi upravovala ty nohy! :D máš je krásné i tak, ale toto chci umět taky!
    jinak nádherné fotky! z dějin umění jsem maturovala také, tak děkuji za přenesení alepspoň kousku atmosféry <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, to bych teda ráda uměla i já..:D bohužel na to žádnej program neznám a nijak jsem to neupravovala:/ Ale takový nohy teda normálně fakt nemám. Prostě jen dobrá fotografka nataška, tenisky s vysokou podrážkou a kraťasy s vysokým pasem..?

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Řím je nádherné město a určitě je na mém seznamu "Before I die.." <3
    Je fajn, že jste si výlet užily, někdy je vážně nejlepší nic neplánovat!

    - Klára

    OdpovědětVymazat
  5. My taky stihli za jeden den v podstatě všechny základní památky, ale chceme se do Říma rozhodně znovu vrátit, taky nás s přítelem okouzlil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si říkala na Termini, že mám pocit, že tě odněkud znám :D Sice nejsem pravidelná čtenářka, ale vím o tobě :) Byla jsem tam od úterka, takže jsme každý den se ségrou prošly nějakou památku, ale asi nejvíc mě dostal Pantheon :) Ale celkově Řím byl fakt krásný, ikdyž jsem toho moc neočekávala :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cožee, my jsme se potkaly na Termini? :O :O :D A kdy? Já tam za posledních 10 dní byla asi 5x..

      Vymazat
  7. V sobotu, také jsem jela autobusem na Ciampino :D

    OdpovědětVymazat

♥♥♥