new but sustainable.

Dřív jsem měla pocit, že se musím rozhodnout, jestli budu nosit elegantnější oblečení - kabáty a kabelky, nebo sportovnější - tenisky, batohy a bundy. Jsem ráda, že je uplně v pohodě to všechno mixovat dohromady. Kromě toho, že si tvořím šatník tak, abych mohla nosit všechno ke všemu (což se mi celkem daří), soustředím se hlavně na původ mýho oblečení. Nenakupuju v H&M, Zaře ani Mangu. A ani nikde jinde. Skoro.
Naučila jsem se nenakupovat "jen tak", když se mi něco líbí. Jsem spoko se svým šatníkem a když ho chci trochu oživit, hledám poklady v second handech. Jen když opravdu potřebuju nějaký základní kousek, hledám udržitelné alternativy. Jako tomu bylo u batohu a čepice v tomhle outfitu.
Až do minulého týdne jsem chodila bez čepice a vyprávěla kamarádce, že jsem smířená s tím, že žádná čepice, v který bych nevypadala tragicky, prostě neexistuje. A pak jsem navštívila naše sousedy (Nilu) a zkusila si černou čepici od Armedangels. Není to obří kulich ani nevypadá jako kipa a snad v ní ani já nevypadám tak, jak ve všech ostatních. A vyrobena je jen z organický vlny a bavlny (co znamená organická vlna a bavlna?). 
Batoh už mám, to je pravda. Na svůj re-kanken nedám dopustit, ale přeci jen občas potřebuju přemístit objemnější věci a na ty on už bohužel nestačí. Jsem ráda, že jsem objevila značku Ucon, která vyrábí minimal batohy z recyklovanýho polyesteru od PET lahví s detaily z veganský kůže. 
Teď už je snad moje kolekce zavazadel -re-kanken-matt&nat-ucon- kompletní.:)
Po dlouhý době můj šatník přivítal nový kámoše, ale jelikož se řídím heslem, 1 věc koupím, minimálně 2 staré prodám, tak se brzy těšte na nové věci z mýho šatníku k prodeji.:)

batoh - Ucon | čepice - Armedangels | kabát, mikina - 2nd hand | kalhoty - Topshop | boty - Reebok





5 komentářů:

  1. Já tvůj styl prostě miluju. Taky mě strašně baví kombinovat elegantnější kousky s těmi víc sportovnějšími! A taky chci nakupovat víc v second handech, zatím se mi ale moc nepoštěstilo a nějaké extra kousky jsem nenašla. A ta čepice je fakt super, taky jsem s nimi bojovala, ale bohužel jsem prohrála a vzdala jsem to. :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná. jako vážne. já už dlouho chci takhle se nasmerovat. a daři se mi to vždy jen chvíli. Ráda nakupuju v sekáčích...ale práve mám ráda nove věci ve smyslu něco jiného ve skříni, takže se nedokážu udržet nenakupovat...a dost me to pak mrzí. jaky byl tvůj přerod nebo jak si se "naprogramovala" do tohoto stylu, že nekupuješ proto, že se ti to líbí? moc by me to zajímalo. budu ráda za další články ze sustainable sféry!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a upřímně to asi nedokážu uplně popsat. Možná to bylo tím, že se mi většina věcí v obchodech nelíbila, nebo se mi zdálo zbytečný za ty věci utrácet peníze. A taky mě asi hodně ovlivnilo to, že jsem nesnášela mít s někým stejný oblečení. Takže v H&M jsem se odnaučila nakupovat už dávno a právě v tý době jsem si oblíbila second handy - bavilo mě nosit něco jinýho než ostatní.:)

      Vymazat
  3. Boží styl, to miluju. A ještě víc miluju, že se zajímáš o původ a děláš vše pro udržitelnost :) podporuju tě

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní3/3/17 07:56

    Ahoj Aničko. Moc Ti fandím. Tvé názory , tvůj směr a uvažování...popravdě netušila jsem, že u nás žije blogerka která se nenechala strhnout masou věcí a reklam a říká věci tak jak opravdu jsou. Sama dělám už nějaký ten rok v oděvním prostředí a tak vím přesně také už o čem tohle v dnešní době je a bohužel to na lidi pořád funguje a fungovat bude. Je to běh na dlouhou trat , ale věřím, že díky holkám jako ty bude stále více lidí co vystoupí časem z davu. Já jsem také milovnicí sekáčů. Mám od tamtud ty nejkvalitnější materialy ze svého šatníku : koženou bunfu, vlněný kabát, kasmirový svetr a hrozně moc se mi líbí ta tvoje metoda jednu věc koupím, dvě prodám. Mohu se zeptat zda máš třeba i nějakou číselnou hranici počtu věcí v šatníku? už ted se těším na další tvoje články !! :))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥