silver lining.

Možná už o mně víte, že léto fakt nemám ráda. Mnohem víc si libuju ve vymýšlení kombinací vrstev v období od podzimu do jara. Letos to nesu hůř než obvykle, jelikož jsem většinu času v Praze a ne doma, kde je chládek i v létě, a kde jsem trávila prázdniny minulé roky. Při vymýšlení outfitu myslím jen na to, abych nadcházející den přežila a asi i to je důvod, proč jsem ustoupila od all-black outfitů a přešla k rozevlátým sukním a basic trikům. 
I přes to, že už mi nějakou chvíli není lhostejný, kde svoje oblečení kupuju, mi v šatníku stále visí několik kousků z fast-fashion řetězců. Mezi ně patří i triko ze Zary a sukně Boohoo z Asosu z tohohle outfitu. (o sukni jsem psala před rokem tady.) Doplnila jsem je o něco "lepšími" kamarády z konopí a pet lahví – teniskami Bohempia a kabelkou Matt&Nat.
Teď jsem moc šťastná v dlouhých kalhotech a v mikině a děsím se dalšího tepla, které koncem týdne asi přijde.:( 
Co vy? Máte léto rádi?

| sukně – boohoo via asos | triko – Zara | boty – Bohempia | kabelka – Matt&Nat via Urbanlux |






Na závěr bych chtěla znovu strašně moc poděkovat všem za překrásný komentáře u článku, kde slavím výročí 5 let blogu, 20 let od mého narození + můj/blogový svátek. 
Vylosovala jsem deset výherkyň (skriank@seznam.cz, bfrohlichova@seznam.cz, Adela.Nicova@gmail.com, saraanovotna@gmail.com, elenka.tothova@gmail.com, neviditelnaterka@seznam.cz, gasauerova@seznam.cz a KarolinAnov@centrum.cz, adelinelovefashion@seznam.cz a bezdekova.s@Gmail.com), kterým ještě dnes napíšu ohledně předání dárku a všem ostatním, které psaly o dárek č. 7 ~ kafe se mnou ~ bych chtěla říct, že mi uděláte velkou radost, když mi napíšete a půjdeme jen tak <3.

A.

8 komentářů:

  1. Ja leto milujem, ale musím byť poblíž vody :) inak obľubujem jar a jeseň, zimu by som kľudne prespala ako medveď :D a outfit perfektný! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. Já léto uplně nesnáším, nechodím se koupat a nejradši to přetrpím zalezlá doma se zataženými žaluziemi ( o častém holení nohou ani nemluvě), každopádně dlouhé sukně a třeba cullotky jsem si oblíbila moc, tento outfit vypadá náramně i když na mě poměrně moc světlý, jak říkáš i ty, preferuji tmavší barvy a víc vrstev. Nicméně moc se mi líbí, že dále nosíš i oblečení ze zary atd, protože např. já mám z minulosti dost věcí právě z Manga nebo ze Zary a i teď když po něčem opravdu toužím (např. letos sako z manga), tak si to prostě koupím, protože o tom více přemýšlím a vím, že tu věc vynosím.
    Těším se na další outfity a články.

    OdpovědětVymazat
  3. krásny jednoduchý outfit v úžasných jemných farbách, ktoré mám veľmi rada! :).
    inak, úplne mi hovoríš z duše! si však jedna z mála... a možno jediná, o kom viem, kto tiež neznáša leta a zbožňuje vrstvenie počas jesene a jari! :).
    inak, výherkyňam gratulujem! ^^.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemôžem si pomôcť ale tá kabelka je božská! <3 Maličká a roztomilá. Veľmi krásny outfit a keďže pastelové farby milujem, je o to krajší! NÁDHERA! <3 pristane ti to <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní21/8/17 21:59

    Léto mám ráda, ale nesmí být přes 30 stupňů... Bydlíme na vesnici, na dvoře bazén, takže se to dá :D ale děsím se stěhování do pražského bytu, to asi nepřežiju :D
    Jinak ta kabelka je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  6. - ach jej ! vzdyt by to byla nesmirna nuda, kdyby panovalo pouze stridme klima ,)
    ja jsem za leto se vsim vsudy ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se strašně líbí střih té sukně, takový miluju! :) A já se těch veder taky děsím, už aby byl podzim, prosím!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný! ♥ A léto popravdě taky zrovna dvakrát nemusím. :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥