Barcelona.

Jet s Bárou do Barcelony byl jeden z těch lepších letošních nápadů! Nejdřív jsem neměla od Barcelony příliš vysoký očekávání – vždycky jsem ji vnímala jako turistickou atrakci spíš než zajímavý město. Naštěstí se moje předsudky nenaplnily ani trochu a je to pro mě jedno z nejlepších míst, kde jsem kdy byla. Určitě to bylo trošičku díky B. nebo díky tomu, že jsem po čtyřech letech studia španělštiny (a 2 letech pauzy) mohla hablar en español s místňákama!
Fotky z filmu vyšly (podle mě jako vždy) líp než stovky digitálních pokusů.

Fundació Joan Miró <3




Casa milá



Bára @ MACBA








 Sagrada Família





3 komentáře:

  1. Máš pravdu, fotky sú naozaj lepšie a každá z nich má svoje čaro <3
    WOLF CHILD

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. Já podobná místa na fotkách vždycky obdivuju a stále si říkám, že se tam musím taky podívat. No zatím nebyla příležitost :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

♥♥♥