Grey jacket and boots.

Tenhle křivák bych se nebála nazvat svým nejoblíbenějším kouskem ve skříni. Koupila jsem ho před rokem na votočvohoz a přijde mi, že ho mám ráda čím dál víc. A to, že k němu barevně jdou tyhle (poměrně) nové boty je uplně nejlepší. K cvokům je dobrým kontrastem krajkovaná ?mikina?, která má stejnou barvu, jako (poměrně) nová kabelka z Asosu.
btw fotky jsou focené za šera a ve spěchu, takže mě dneska zastupují čičinky, protože by to byl opravdu bad-face-post.
| křivák - votočvohoz.cz | mikina - Next | kalhoty - Topshop | boty - tržnice |
| kabelka - asos.com | náramky - eBay.com |









31 komentářů:

  1. NO ty jsi vážně kočička :-) Strašně moc se mi líbí kombinace té kabelky a mikiny.:-) A ty boty z tržnice jsou super cool :-)

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. jů, ten křivák je super!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ach ty boty!!! <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý outfit :))

    OdpovědětVymazat
  5. ten křívák je boží:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten křivák je uplně užasný !!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je dokonalý! Líbí se mi každý kousek zvlášť i outfit jako celek, bomba prostě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní31/8/13 19:56

    Super outfit! :) Jak děláš ty kočičí hlavy? Na to je nějaká aplikace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. buď přes Catwang na ipadu nebo v Photoshopu.:)

      Vymazat
  9. boty jsou super, mikča vypadá taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kožený křivák se cvočkami se mi moc líbí :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway. :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Není se čemu divit,že ten křivák je tvůj nejoblíbenější je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší outfit co jsem za poslední dobu viděla :') Moc krása! <33

    OdpovědětVymazat
  13. krásny outfit :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. achjo, křivák je pro mě už fakt must-have!!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý outfit! :-) Ten křivák je fakt skvělej! moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  16. to je boží! :) líbí se mi ta mikina. a taky boty a křivák<3

    OdpovědětVymazat
  17. ♥♥♥ uplně krásný outfit ♥♥♥

    mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý outfit :) boty a křivák jsou dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  19. ten křivák je naprosto bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  20. Mám podobný krivák len bez vybíjanie :) A úžasná mikina a topánky :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný fotky. Jsi hrozně hezká :))



    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní3/2/14 20:02

    to kokotinu pičovinu mačku na tvár máš z kade? D. Polák

    OdpovědětVymazat
  23. mačací sväk celkom pekný :( rodičov som sa pýtal a oni tiež že napiču

    OdpovědětVymazat

♥♥♥