Primark NEW IN.

Dneska přidávám new in z Primarku i jiných obchodů, které jsem navštívila v minulém týdnu. Tentokrát jsem to nafotila po více věcech a ne po jedné, jako obvykle. V Primarku jsem si nekoupila žádné doplňky, boty, velké kabelky ani kabáty. Buď se mi nelíbily nebo mi přišlo, že si za stejné peníze můžu koupit mnohem kvalitnější v jiném obchodě.

všechno z Primarku, černobílá kabelka z Accessorize


Primark

Primark | Reserved | Shana

Primark

Primark (nejlepší řasenka a linky jaké jsem kdy měla)

deštníky, přání a košíčky na muffiny z Primarku

eBay

C&A

a na konec nový brejle ♥_♥

40 komentářů:

  1. Ani neposlala by si mi prosím odkaz na ten náhrdelník na ebayi? Taky takový sháním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ebay.com/itm/231021783967?var=530181004378&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 :)

      Vymazat
  2. Krásné věci! Jak kvalitní je ten náhrdelník z ebay? Na ten ve zlaté barvě čekám asi týden a jsem strašně nedočkavá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no moc kvalitní mi nepřijde:D

      Vymazat
  3. jedno lepší než druhý <3 od jakého prodejce máš prosím věci z ebay? :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokaždé od jiného.. např. tinxi-clothes, okcat_com, magicstation999, fanfan-schmuck, sanhe777,..:)

      Vymazat
  4. O bože krásne veci mám DOKONALY štýl chem Primark !!! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. asi tak 3/4 veci bych ti ukradla! :D.D
    hlavne ty pasky a kabelky! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdokonalejší věci ♥
    A ten křivák z Reserved je z Česka? Já ho asi musim mít!

    OdpovědětVymazat
  7. pořádnej new in!! a všechno moooc pěknýý:)

    OdpovědětVymazat
  8. ty kočičí hodinky jsou úplně super!♥ taky bych zase jednou chtěla do Primarku, byla jsem tam myslím jednou v Brightonu a jednou v Londýně, ale tak to nestačí, no :D

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno je krásný :) Ten svetr z Shana je ale ze všech nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  10. wau,super veci,škoda že Primark nieje aj na Slovensku :( ♥

    OdpovědětVymazat
  11. veľa pekných vecí ale najviac sa mi páči obyčajná čapica s C&A, pripomína mi taký homeless štýl a to ja môžem. :D a ešte Bunda/kabát bundakabát ten je celkem fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super nákup! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  13. ty brýle na tobě budou určitě super!
    jednou chci do primarku taky <3

    OdpovědětVymazat
  14. Já věděla, že tenhle článek nemám radši číst :D Ne, že by byl špatný, ale teď mám chuť jít do Primarku klidně pěšky, hlavně se tam dostat! :D

    OdpovědětVymazat
  15. luxusní věci :-) těším se na outfity :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych potřebovala takovej velkej nákup všeho... :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. och..samé úžasné veci!:) škoda že u nás primark nieje:/
    nedala by si mi prosím odkaz na tie hodinky z ebay? sú úplne zlaté, a mne sa moje pokazili tak zháňam nejaké:) ďakujem vopred!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ebay.com/itm/390625816418?var=660149540091&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 :)

      Vymazat
  18. Ten batoh jsem hrozně chtěla a zrovna ho neměli :(

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem teď vykoupila půl primarku :D

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  20. krasne věci sis koupila:) te batoh a ta čepice jsou fakt ♥♥♥


    mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Joo Primark je super.Taky od tamtud mám spoustu věcí a koupila jsem si stejné džíny,ty modré nebo podobné.Skvělé věci,máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ohoho, ty linky z Primarku musim zkusit!!!!
    Ela

    OdpovědětVymazat
  23. Já v Primarku nikdy nebyla, ale po přečtení tohoto postu bych se tam nejradši rozeběhla xD
    Úžasné věci!:))

    OdpovědětVymazat
  24. Těn batoh ! <3 Miluju ho !

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní15/9/13 20:32

    kolik stál pásek?:)

    OdpovědětVymazat
  26. Toto je dokonalý new in. Všetko nádherné!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥