NAILS - anglická vlajka

Ahoj:) Mám tady první návod, tentokrát na nehty s motivem anglické vlajky. Doufám, že vás bude inspirovat a zkusíte to taky, je to lehký, na obou rukách za půl hodiny hotový;).



Já používám bílý lak na fr. mainkůru, obyč červený a modrý lak a ještě průhledný vytvrzovač laků.
1) Modrým lakem nalakuju celý nehet,

2) Pak udělám bílý kříž, 
 

3) A pak z toho udělám hvězdu.


4) Červeným lakem obkreslím užšími čarami ty bílé,


5) a nakonec červený kříž zesílím (teda mně se to tak líbí víc;))

Tady je výsledek, není to žádný umělecký dílo, ale snad je poznat, že je to anglická vlajka.


Vyzkoušejte to, já bych si o sobě nikdy nepomyslela, že tohle dokážu vytvořit, je to lehčí než se zdá:))

Jinak doufám, že se máte hezky, že vás můj blog moc nenudí a že se těšíte na další příspěvky:)
  • Máte nějaké nápady na zajímavé nehty?
Budu ráda, když napíšete tipy a taky to co se vám tady líbí nebo nelíbí:)
Mějte se krásně, A.

1 komentář:

♥♥♥