Spring holidays & Alps.

Ahoj:) sice už je to od jarních prázdnin trochu dýl, ale protože se v tyhle nudné dny nic neděje, tak sem dám ještě dodatečný příspěvek z jarňáků:)
Hnedka první den prázdnin jsme jeli s M. do Pardubic do Afi,kde jsem sehnala všechno, co jsem chtěla, ale i to, co jsem vůbec nepotřebovala:)

(blazer, ČERNÉ kalhoty, kabelka - H&M, prstýnky, černý náhrdelník - House, "zlatý" náhrdelník - F&F) 

Mimo druhého (bohužel méně úspěšného) nakupovacího dnu v Praze a prosmáté dny i noci s kamarádkami se u mě nic zajímavého nedělo.. Nejela jsem jako všichni na hory, protože jsem si je užila už první týden v únoru s Ad. v Rakousku - v Kaprunu (bylo to skvělýýýý!).

↓minireport↓ :D







(nějakou naši !normální! fotku jsem vůbec nenašla takže to máte anonymně:D)
Já jdu zase pokračovat ve svém stereotypním životě, tak se mějte hezky:)
A.

1 komentář:

  1. ahoj :P
    nice ring :)
    .............................
    ps:

    I started a blog. Its called "Same Same But Different". I would like to share with you my view on fashion, art and other amazing things. I hope you will enjoy the posts of my outfits, fashion and things which are a part of my life. I am happy about every comment or message. And please dont hasitate to criticize or to leave a helpful suggestion. (and i know i really need to learn how to use my camera) Feel free to follow but ONLY if u like it.

    -> http://www.ssbdk.blogspot.com/

    Hope to reading from you soon,

    best wishes and greets from London
    Kamila♥

    OdpovědětVymazat

♥♥♥