What's in my bag?

Dneska jsem se rozhodla ukázat vám, co nosím v kabelce. Nebudu se přetvařovat a fotit nějakou kosmetiku, protože ji s sebou nenosím. Stejně to nemá cenu:D, jediné bez čeho se neobejdu jsou balzámy na rty. Když jsem včera vysypala tašku, byly tam dokonce 3. Takže i trochu reklama na 3 nejoblíbenější.. A z kosmetiky nosím taky super voňavku od Avonu, kterou jsem dostala od kamarádky k Vánocům a strašně krásně voní! Dál můžete vidět taky mé infantilní klíče a to bílý jsou nezbytné náplasti na moje věčně rozedřené nohy, kterým dneska ještě pomohl den v podpatcích.
Aneb.. byla akademie. Na bonusové fotce jsem s Nataškou, ale to, co jsem měla na sobě už jste tady viděli:)))








13 komentářů:

  1. TY MÁŠ TAK STRAŠNĚ HUBENÝ NOHY!!!! Sluší ti to a hezký boty ;))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jujda, ty jsi opravdu kočka! :) Mamka pořád opakuje "Já jí tak lituju kvůli těm brejlím." :D Ale strašně si ji padla do oka ;) Zase odbočuju od tématu! :DD No já tam mám taky vždycky takových věcí a někdy i víc. Mamka mě i obdivuje jak se mi to tam vejde... :D


    Zvu tě na bohatou giveaway - končí zítra!! :)
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jste kočky! :)
    a ta voňavka voní božsky, kámoška jí má :))

    OdpovědětVymazat
  4. jsi krásná ! :) já toho moc nenosím :D

    OdpovědětVymazat
  5. infantilní klíče vypadají úúúúplně jinak :D

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi vám to pristane a tie kľúče sú úžasné

    OdpovědětVymazat
  7. Jé na ty boty jsem taky koukala, jsou krásné a ty taky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší vám to! A obsah kabelky mám podobný, taky s sebou netahám kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  9. aká pekná kabelka :)
    obe ste krásne :)

    OdpovědětVymazat
  10. jsi krásná! =) a v kabelce nosím podobné osazení;)=)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc kabelku nenosím, jen tašky přes rameno do školy, ale plánuju si koupit:)
    www.thedenisse.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní30/6/12 09:14

    krásná fotka ta dole:)

    máš pěknou kabelku a hezký obal na klíče:D:ú

    OdpovědětVymazat

♥♥♥