Good night!

Dnešní pyžamový outfit stojí vážně za to:D, no.. můžete vidět moje nové legíny, které samy o sobě vypadají, jako pyžamo. K nim jsem si chtěla vzít dlouhé bílé tílko, ale venku byla strašná zima, takže jsem si vzala jedinou dlouhou mikinu. DALŠÍ ČÁST PYŽAMA!:D Do toho účes jako do sprchy a můžeme se všichni zasmát:D No.. jinak se mám super, až na to, že se mi na tom vyříznutém zubu udělal zánět a dneska mi to proplachovali, zítra tam jdu znova a mám zase antibiotika. SUPER!!! (a vy si stěžujete na počasí!)

(mikina - H&M; legíny - Calliope; boty - ?)




20 komentářů:

  1. Anonymní18/7/12 21:11

    Takový styl miluju! :) nevyzařuje z něho něco, co vyzařuje z těch kostýmků a šatiček, jak často mají oblíbené blogerky. Tohle je moje! :)
    Jinak se mi líbí i ten drdol! moc!!

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mě se to náhodou strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou,pohodlný outfit,mne sa strašne páči,ten drdol tiež

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to skvěle a tvůj úsměv tomu dodává " to "

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasné!! :D <33

    OdpovědětVymazat
  6. ty fotky jsou teď uplně úžasné!
    a strašně ti to sluší, jo a děsně ti to slušelo ty džíny byly nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  7. tá mikina je skvelá :) aj fotky.
    držím palce, nech to je s tým zubom rýchlo dobré.

    OdpovědětVymazat
  8. ňuuu, pohodlnej a skvělej outfit :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásný legíny :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou ten drdol je sladkej! A líbí se mi ta mikina! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta mikina je úžasná, legíny taky, drdol do sprchy taky! Holka co ty chceš? :D Fájn, chápu že asi nechceš antibiotika a chceš hezký/krásný LETNÍ počasí! :x

    OdpovědětVymazat
  12. :)) Krásna:)
    http://agaandaga.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi to líbí a ty legíny jsou moc pěkný!:)

    OdpovědětVymazat
  15. za kolik byly ty legínky? :))

    OdpovědětVymazat
  16. Aj ja chcem mať také nohyyyy! :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥