Key of my heart.

Ahoj:) Mrzí mě že jsem nestihla dřív přidat článek, ale byla jsem mimo net a teď se mi asi za 5 minut vybije noťas a zapomněla jsem si s sebou nabíječku, tak snad to stihnu přidat:D,(samozřejmě se vybil, jinak by tady byl článek už včera:/) jinak se mám skvěle! Před chvílí sem se vrátila z nejlepší brigády (:D) a zase jsem hned odjela pryč. Outfit obyč,jako vždy:))

Mějte se krásně a děkuju za krásný komentáře, hnedka vám odpovím na všechno!

A STRAŠNĚ MOC DĚKUJU ZA 300 NEJMILEJŠÍCH ČTENÁŘŮ!♥
(čekejte giveaway)


(svetr - Camaieu; kabelka - Terranova; klíč, boty - ?; kraťasy - DIY)






28 komentářů:

  1. jů, ty jsi perfektní! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Brýle ti hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, super svetr! Nebylo ti teplo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, právě naopak:D bylo to večer a to byla zima:(

      Vymazat
  4. Klíč:D Není náhodou Natálky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je:), jen ona přeci může mít klíč od mého srdce!!!:D

      Vymazat
  5. Miluju tenhle styl a k tobě se moc hodí!

    OdpovědětVymazat
  6. ten kľúč je úžasný a zaslúžila by si si aj päť krát toľko čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. hezké věci!! :)
    jakou máš brigádu? ))

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to, kočičko :*

    OdpovědětVymazat
  10. do teď lituji , že jsem si tu kabelku nekoupila taky , protože na těch fotkách vypadá vážně skvěle ( Ach joo :/
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! Taký sveter by som presne potrebovala, kľúč a kabelka je skvelá:)

    OdpovědětVymazat
  12. si krásna :) ten sveter je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší! Máš úžasně jednoduchý styl :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní21/8/12 12:02

    Ten klíč je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji ten tvůj styl, je to jednoduché a vypadá to božsky. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi prostě krásná a máš božský úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  17. krásnej outfit, svetr, klíček :D :)) vypádáš úžasně!)

    OdpovědětVymazat
  18. prostě skvělé, že si tu tašku koupila a nádherné fotky!
    snad si brigádu užíváš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, bylo to jasný od začátku:D jojo,užívám:D v pondělí tam jedem zas:D

      Vymazat
  19. Aničko musím říct, že se krásně oblíkáš a jsem ráda, že jsi taky Hradečačkam konečně něco jiného než kýčovitá trika z NewYorkeru:D určitě víš co myslím ;D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, děkuju:)) jo, vím přesně co myslíš:D no comment

      Vymazat
  20. musíme prostě zase něco vymyslet!
    ano nejlepší ear cuff, nejlepší dárek k svátku <3

    OdpovědětVymazat

♥♥♥