Phone random + sky.

Koláž fotek z mobilu (kde jsem zjistila že mám celou dobu nastavenou kvalitu 0,1 mpx misto (ne o moc lepších) 3 mpx, takže jsou fotky nekvalitní na to, abych je sem dala po jedné). A aby tady nebyla jen ta koláž tak přidávám ještě pár fotek nebe a ptactva, co jsem za poslední dobu vyfotila. Mimo toho že pořád fotím a končí prázdniny se ještě polituju, protože mi dneska zase vyřezávali nějakej zánět na tom zubu, takže mám fakt pěkný program na poslední týden prázdnin:/








10 komentářů:

  1. Anonymní27/8/12 15:29

    ta koláž je skvělá,můj mobil taky fotí nekvalitně,ale co nadělám :-D
    A fotky oblohy jsou přímo mistrovské!

    OdpovědětVymazat
  2. ty fotky nebe jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá fotka nebe je úžasná! Je mi tě líto že zase budeš trpět kvůli zubům...:/

    OdpovědětVymazat
  4. Předposlední fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  5. koláž je super, môj mobil nie je na tom o nič lepšie ;-D preto s ním radšej nefotím :D tie fotky oblohy sú úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. fotky jsou nádherné a skvělý účes tam napravo!
    mě zase ve středu nandají rovnátka, ale já se zas těším, že to budu mít za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  7. ►►►►Super!: užij si poslední dny prízdnin! :D
    http://agaandaga.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta druhá fotka pod koláží je uplně krásnoucka :-):-)

    OdpovědětVymazat
  9. aničko moc ti děkuju za komentáře k mým člankům, potěšila jsi mě :) ty jsi zlatíčko :*

    OdpovědětVymazat

♥♥♥