Random.modnaR

Po několika outfit postech přidávám random s fotkami, které se mi nashromáždily za poslední dobu.
A mám takový tušení že za pár hodin můj blog nepoznáte:D

Tak s touhle kráskou teď trávím svůj volný čas!

budete mi chybět:(

nový

nejkrásnější naušnice od Petul:*

současně můj nejoblíbenější kosmetický produkt

vysněné boty do tanečních


omnomnom..







radši se neptejte co to mělo být :D

miláčeek

slepec

24 komentářů:

  1. nádherné fotky a galaxy nechty sa ti podarili :) dúfam,že mali byť galaxy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měly to být galaxy, ale podle mě tak vůbec nevypadají:D
      Ale děkuju:)

      Vymazat
  2. Krásné fotky :) Ty náušnice jsou nádherný, ty botky taky a ty galaxy nehty se ti povedly!♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, takéto články mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš galaxy nehtyyyyyyyyyyyyyyyy <333 diy prosíím O:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky :)

    Zvu tě k sobě na giveaway o balzámy crazy rumors! :)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2012/08/giveaway-no3.html

    OdpovědětVymazat
  6. Boty do tanečních - úžasná volba, bude se ti v nich dobře tancovat, měla jsem hodně podobné, když jsem chvíli pokračovala na sportovním tanci :). Nechápu, jak někdo může tancovat v lodičkách (nebo u nás v tanečních jsem viděla i takové pantofličky na podpatku, rozum mi zůstával stát) - když to pevně nedrží na noze, může to skončit i dost komicky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na podpatcích vůbec neumím chodit a nejsem na ně zvyklá tak jsem potřebovala nějaké nízké a pohodlné a tyhle mě vážně uchvátily.:))

      Vymazat
  7. Fotky jsou krásné :) A ty boty do tanečních vypadají taky dobře, ale to budu řešit až příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný výhled! Botičky jsou krásné a RfP? Závist! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prosimte, to je jasne co to je! To jsou galaxy nehty! A povedeny!

    OdpovědětVymazat
  10. krásný fotky a výhled :) a těšimse na fotky z filmu!! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Randomy mě baví, moc moc moc a tenhle tvůj je super :)

    OdpovědětVymazat
  12. to jsou skvělý fotky Aničko !

    OdpovědětVymazat
  13. Novej header je TOP!! Krásný fotky, miluju ten tvůj výhled z pokoje. :))

    OdpovědětVymazat
  14. já myslim že galaxy nails! :D
    ty výhledy jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní14/8/12 09:05

    Ten foťák,áá! <3

    OdpovědětVymazat
  16. Do tanečních doporučuji spíše boty uzavřené, ale to poznáš sama ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty boty jsou krásné, ale jak říká Klára, taky doporučuju uzavřené, kluci jsou strašně nemotorní a pořád ti šlapou na nohy, takže pokud s sebou nenosíš 3 náhradní páry silonek... :D

    OdpovědětVymazat
  18. hezký lak, a pěkný desing!! :)
    fakt pěkný fotky))

    OdpovědětVymazat
  19. super logo ! :)
    krásne topánky.
    a tá 2.fotka :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Boty do tanečních jsou fakt neodolatelné, budeš hvězda;-))

    OdpovědětVymazat
  21. jé ty jsi též byla na rfp ? to je krásné

    OdpovědětVymazat

♥♥♥