Runaway.

Včera jsem se zúčastnila srazu bloggerek v Praze. O tomto setkání už mají článek LeonkaAnneMartinkaDazzThu a Holly (Nikča). Já jsem s sebou foťák netáhla, takže nemám fotky. Myslím si, že články ostatních holek stačí, ale možná sem přidám jeden i já. Ještě uvidím:)
Dnešní post je NEW IN, který by se dal nazvat asi spíš sekáčový new in.. no uvidíte samy, co mám za super úlovky! Nějaké věci jsem vyfotila jen v detailech, abyste byli zvědavější, co to je.O:)
A abych se vyjádřila k podzimním prázdninám.. chtěla jsem se aspoň trochu učit, ale jediné co jsem stihla bylo nachladit se.(takžesuprnáladička) Na konci písnička. A nově mě můžete sledovat na stránce www.fashionblogy.cz.

botky z shopu Denny tuším za 70,- (!!!)
outfit tady.

košile od Petul (100,- !)

nefotogenická sukněněco z C&A (150,-)
outfit tady a tady

PP (Perfektní Parka ze sekáče za 115,- !! - původně z H&M)
-měla jsem ji včera na sobě, takže je na fotkách ze srazu;)-

džínová košile taky ze sekáče (10,- :D)
příjemný hnědý svetřík - opět 2nd ruka (10,-)
tričko z H&M, které jsem už dlouho sháněla, ale v HK nikdy nebylo, tak jsem ráda, že jsem si ho přivezla včera z Prahy (149,-)

vinový pásek (jakožekšále), zase 2nd hand (10,-)

23 komentářů:

  1. Musí se to zopakovat a hlavně v lepším počasí :D Jé moje(teda tvoje:D!) boty<3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kousky!
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. na fotkách som si tú parku všimla a je úplne naj! a košeľa od peťul tiež

    OdpovědětVymazat
  4. Já si do sekáče zajedu nejspíš zítra. Už se těším :))

    OdpovědětVymazat
  5. Sraz musel být super a tento new in taky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta modrá košile a ještě za 100? Super!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko, stáváš se mojí nejoblíbenější blogerkou! můžu se zeptat, z jakého H&M je tričko? (na Příkopě?) a měli i L nebo XL? Díky!

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O Děkuju!! Je z Palladia a měli asi všechny velikosti.. Je dost oversize:)

      Vymazat
    2. Děkuju, tak já se tam zítra půjdu juknout:)

      Vymazat
  8. krásne new in máš! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci ... Yeah Yeah Yeahs miluju :))

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci, super ceny :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou skvělé věci. :) Já na sekáče štěstí nemám bohužel.

    OdpovědětVymazat
  12. ty teda umíš nakupovat!! štveš mě :D

    OdpovědětVymazat
  13. to triko bude na tobě uplně skvělé!
    a všechno je super já jsem si nakonec boty koupila na nádraží :D

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé úlovky, ale ty boty jsou nejskvělejší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jaký sekáče prosímtě vymetáš? :D Nějaký hradecký aspoň? Přijímám tipy :D

    OdpovědětVymazat
  16. skvelé veci! :)
    som tvoj nový follower
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. skvělé skvělé skvělé! nejradši bych ti všechno ukradla :D :D ty boty!! <3

    OdpovědětVymazat

♥♥♥