Interview with Denny!

Dneska bych vám ráda představila blogerku Denny z blogu MY MAGIC FASHION. Hned když jsem poprvé narazila na její blog, tak jsem si ji oblíbila. Chtěla jsem ji nějakým způsobem zveřejnit u sebe, aby se o ni dozvědělo více lidí a tak mě napadlo udělat s ní rozhovor. Dlouho jsem se na to chystala a pak jsme se dokonce poznaly v Praze na srazu. Je opravdu neskutečně milá a krásná! Odpověděla mi na několik otázek. Snažila jsem se ptát se na to, co mě opravdu zajímá, ale několika typickým otázkám jsem se nevyhnula.

_____________________________________________________


Tak na začátek, jak by ses představila?
Jsem 14letá holka, která miluje módu a focení:)


Necháváš se ovlivnit sezónními trendy? Osvojila sis nějaký poslední trend?
Určitě, tak teď v poslední době třeba maskáčový vzor, vínová barva, velké naušnice a celkově výrazné šperky, wedge sneakers a jsem si jistá, že spoustu dalších:)

A kde nejraději nakupuješ? A co je tvůj poslední úlovek? A kousek, který ti za poslední dobu udělal největší radost?
Nejraději nakupuji v Zaře, H&M a Pull and Bear. Dlouho jsem si nic nekoupila, ale myslím, že to bylo nějaké triko:D No, ráda bych si těď koupila nové boty, tak jestli si je koupím, tak mi největší radost udělají právě ony:D

Vyjmenuj 5 věcí,které tě naplňují
Sport, oblíbená hudba, blogování, četba a přátelé (lidi, které mám ráda)

Ovlivňuje nějak tvoje rodina tvůj styl oblékání?
Moje rodina moc neřeší, co nosím, takže mě neovlivňuje:)




















Jakou školu bys chtěla vystudovat a čím bys chtěla jednou být?
Chtěla bych vystudovat gymnázium a potom vysokou školu. Byla by to nejspíš žurnalistika, ale takový pohled na věc mám teď, nevím, jaký bude za další 4 roky:) Chtěla bych psát nebo být fotografkou pro nějaký módní časopis:)



 Stává se ti, že by mělo tvoje okolí (spolužáci, rodina) narážky na to, co máš na sobě?
No, občas ano, ale ne ve velkém množství:)(nebo mi to neříkají do očí)

Dokázala bys nějak specifikovat tvoje postavení ve třídě? Jestli jsi tichá, oblíbená mezi kluky, oblíbenkyně učitelů,...?:D
Nejsem vůbec tichá, to jsem jen před cizíma lidma:D Nedokážu říct jestli jsem oblíbená :D 


Jsi teď hladová nebo najedená (čeho)?
teď papám popcorn :DDDDD

Co máš právě teď na sobě?
černé tepláky a pruhované triko s bílo-modrými pruhy a milované, vínové, pletené ponožky :D

Jaká já tvá nejoblíbenější část Vánoc?
tyjo :D asi nakupování dárků a štědrovečeření :):D

Z čeho máš největší strach?
Z budoucnosti:/






















18 komentářů:

  1. tyjo nevim jestli to dělá jenom mě, ale já to mám uplně divně rozhízené a nevím co je které :D
    každopádně otázky jsi najedená a čeho mě pobavila stejně jako odpověď jste super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to zobrazuje normálně:/ Co s tim sakra?
      Děkujem Petul:*

      Vymazat
  2. skvelý rozhovor, Denny sledujem už dlhšie :)) a otázka si hladná alebo najedená je najlepšia! :D
    .....................
    u mňa je giveaway :) --> http://simply-cherry.blogspot.sk/2012/11/moustache-giveawy.html

    OdpovědětVymazat
  3. je vážne krásna, na blog sa určite pozriem! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Denny je krásná a hrozně milá :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta slečna je mou novou nejoblíbenější blogerkou!

    OdpovědětVymazat
  6. Také to mám nějak rozhozené. Jinak ji znám, našla jsem si ji po uveřejnění Vašich fotek ze srazu. A na pouhých 14let je opravdu skvělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Krasny clanek a denny je opravdu uzasna :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá stylově, na to, že jí je 14 se obléká fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. denny je ňuník! když si vzpomenu, jak jsem se já oblékala ve 14ti.. škoda slov :D

    OdpovědětVymazat
  10. teraz o nej prvýkrát počujem a nato že má štrnásť je to trieda! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Její blog mám velice ráda, na to že je tak mladá, má vytříbený vkus:))

    OdpovědětVymazat
  12. super štýl máš :) chválim

    OdpovědětVymazat

♥♥♥