Dress, heels, dance, boring.

Předvánočních článků je teď až až, takže já (snad) přidám až povánoční a mezitím vám ukážu pár slibovaných fotek z tanečních;) Chodila některá z vás taky do tanečních? A bavilo vás to? Mě teda moc ne.. Jako tanečníka jsem měla OK, ale tak celkově mě to prostě nenadchlo:/


detail šatů na prodlouženou ↑

nezdržujte se hledáním mé osoby,nenajdete mě
vidíte tu přehlídku lesklých přeplácaných šatů?
možná proto jsem to tam neměla ráda!

Natašky účes na věnečku - moje práce!



12 komentářů:

  1. Fialový a bílý šaty nej ANNO!!!:D♥

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa páčia všetky šaty na tej prvej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš všade najkrajšie šaty,tiež sa mi vôbec nepáčia tie lesklé,preplácané a "šlahačkové",ty si nádherná všade :))

    OdpovědětVymazat
  4. ty dlouhý fialový jsi neskutečně nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky!:) Ty plesové šaty jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, takových šatů.. Ve všech ti to moc sluší :) a ten účes je báječný.. šikulka jsi :))

    OdpovědětVymazat
  7. 2. a 7. fotka sú mega :O a ten účes je super :)

    OdpovědětVymazat
  8. fotky sú nádherné Šaty sa mi páčia najviac tie modré- 3 a Čierno-biele 5

    OdpovědětVymazat
  9. taky nesnáším záplavu lesklých šatů :) na maturiťák mám podobné jako ty na věneček, akorát v kobaltově modré :)

    OdpovědětVymazat
  10. kolik šatů! jsi nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky

    PLS FOLLOW ME BLOG: http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. tomu říkám výběr z krásných šatů!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥