|blue|

Několikrát za sebou tady byl outfit focený venku, takže pro dnešek jsme se s Terezkou rozhodly vyfotit ho někde uvnitř. Nakonec nás napadlo, že by fotky mohly vypadat zajímavě v knihovně, tak jsme se tam vydaly. Včerejší (vydařený:D) ples je důvodem toho, proč vypadám tak, jak vypadám..:D (ano, dnes jsem BYLA ve škole) .no teď se jdu pořádně vyspat,protože zítra přijede po sto letech Leonka a čeká nás velký focení:* (btw čočky sice stále nosím a testuju, ale dneska ráno jsem byla ráda, že jsem vůbec vstala, tak jsem se na ně vykašlala)



| košile - bazar Petul (pův. H&M) | legíny - H&M | boty - New look | kabelka - F&F |








37 komentářů:

  1. Anonymní25/1/13 20:04

    Ou máj god.Je to super.:)

    OdpovědětVymazat
  2. fotky v knižnici? nádherné!! strašne sa mi páčia :) a teším sa na fotky z fotenia s leonkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Druhá fotka od konce opravdu krásná:) Košili závidím, je moc pěkná. A ani nevypadáš jako bys byla po nějakém plese :D

    OdpovědětVymazat
  4. ta košile je vážně super :) i nápad fotek v knihovně

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý legíny! A fotky v knihovně..supr nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad fotit v knihovně, fotky se povedly! :) Moc ti to sluší, ta košile je krásná♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  7. Ty legíny jsou prostě super :) Sluší ti to! :)
    Btw: Máte moc hezkou knihovnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty legíny jsou krásné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší legíny! A fotky v knihovně jsou drsný nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je paráda!!!!
    Jen botky bych vyměnila :-))
    Ale to už je detail :-)

    OdpovědětVymazat
  11. vy máte tak peknú knižnicu ? tak to sa s tou našou nedá porovnať :D a krásne fotky a hlavne legíny :)

    OdpovědětVymazat
  12. takovou knihovnu chci v našem městě taky! :D sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  13. aaa zeru te, ta kosila je nadherna!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní25/1/13 22:18

    jee, vedecka knihovna! :D potom, co jsem se tam celej svatak ucila a drtila na maturitu to misto nenavidim, ale super fotky!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Super nápad tie fotky stoja zato!

    OdpovědětVymazat
  16. vypadáš skvěle! :)) a s leonkou si to užijte ♥

    OdpovědětVymazat
  17. máte úžasnou knihovnu!
    a uplně ti to sekne, já jsem teď přijela z plesu a super smrdím jak celá hospoda :D

    OdpovědětVymazat
  18. ta kosela je paradna, velmi ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  19. ta modrá ti sluší <3 jsi booží

    OdpovědětVymazat
  20. Zlatá :)



    http://nathalies-life.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. skvelý nápad nafotiť v knižnici! ;) vyzerá to úžasne :)
    nádherná košeľa!
    teším sa na fotky s Leonkou ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkný a modrá je super!:)

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. fotky z knihovny jsou nejlepší a tu tvou košili úplně miluju!

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi to místo, kde je to focené :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný fotky, moc ti to sluší a ta knihovna je zajímavý místo :)

    OdpovědětVymazat
  27. super nápad na místo k focení !! vypadá to super:)

    OdpovědětVymazat
  28. Suprový outfit!:) Nechceš se vzájemně sledovat?

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  29. krasne fotky, nadherna kosile <33
    ses kocka! :))

    OdpovědětVymazat
  30. Máš totálne suprové topánky :) A tvoja košeľa má nádhernú farbu a strih :) veľmi ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní27/1/13 19:52

    Ahoj Aničko, mám jeden moc důležitý dotaz, kolik stála zrcadlovka, kterou teď máš? Děkuju moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělo se základním objektivem mě stálo něco okolo 13 000,-, ale mám i jiné objektivy, kterými fotím víc;)

      Vymazat
  32. Anonymní2/2/13 14:02

    Že by hradecká knihovna? :) Je krásná. A modrá košile též!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥