Brown overknees.

Jelikož se venku na chvíli oteplilo, tak jsem si ráda po delší době vzala nadkolenky. Tyhle jsem si koupila nějak na podzim ve slevách v Camaieu. Vzpomněla jsem si na šálu ve stejné barvě a zbytek zvolila v černé. Lahvově zelené sako doufám celý outfit aspoň trochu oživilo:)
Dneska se chystám na další (třetí) ples. Co vy a plesy? Mě strašně baví!

| kabát - Next | sako - 2nd hand | ear cuff, tričko - H&M | sukně - C&A |
| nadkolenky - Camaieu | boty - New look | kabelka - F&F | šála - ? |











38 komentářů:

  1. Skvělý outfit!! A úžasný nadkolenky :))

    OdpovědětVymazat
  2. ach, dokonalý outfit! bez okulárov to nie si ty... :/ nos ííích :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šál je božský :) Mimochodom veľmi ti to pristane bez okuliarí :)Uži si ples

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky a super outfit. S mojí bývalou školou v pozadí.:-) Také mě baví plesání, ale moc často ho neprovozuju. Letos mám v plánu jen jeden. Užij si to.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. bez brýlí vypadáš jinak a přesto pořád skvěle ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. šál a nadkolienky sú úžasné, vlastne všetko!
    Plesy milujem! teším sa na fotky z plesu, ak nejaké budú :-)

    hhtp://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzeráš výborne :)
    Ja plesy milujem, ale tento rok sa mi asi nepodarí ísť na žiadny :/

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě ty nadkolenky tak sluší :) Užij si ples, já jdu konečně za 14 dní!

    OdpovědětVymazat
  9. boziii, hrozne ti to slusi:)

    OdpovědětVymazat
  10. bezvadný outfit! :) jestli se chystáš na boženu, tak to se tam potkáme :) taky vyrážím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím uznat že bez brýlí ti to moc sluší!:) Krásný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  12. kdes nechala brýle? :) Moc ti to ale sluší :))
    A já mám plesy taky moc ráda :)

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  13. Jé tyhle podkolenky z camaiea mám taky,jsou úžasné,moji miláčci :) ;D
    ráda bych tě pozvala na mojí giveaway:)
    http://babeta-chezbabette.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  14. You have such a great look, and your blog is so nice that i started following you

    OdpovědětVymazat
  15. konečně si zvykám na tebe bez brýlí!
    jinak ti to sekne a máš nejlepší nohy, ěm plesy nebaví to já raději nějakou party!

    OdpovědětVymazat
  16. U nás se taky oteplilo, chtěla jsem si vzít nadkolenka, ale nakonec jsem šla do školy zdrcena v kalhotech, protože jsem si vzpomněla, že jsem je dala prát. Nejsmutnější událost tohoto rána:D:/

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný outfit! A ty boty! .)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi úžasňácká :)
    Plesy mám ráda, zítra mě čeká šestý :))

    OdpovědětVymazat
  19. vyzeráš skvele :) aj outfit je úplne super.. hlavne kombinácia toho šálu a nadkolienok :)

    OdpovědětVymazat
  20. Plesy jsou super, tak si to užij! Moc ti to sluší!<3

    OdpovědětVymazat
  21. Hrozně moc ti to sluší, a máš nádhernou postavu !:)
    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Kočka! A kabelka je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc ti to sluší, vypadáš krásně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherná si :)))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. hrozně ti to sluší máš nádhernou kabelku*

    OdpovědětVymazat
  26. Páni, s čočkama jsi úplně jiná! :))

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. ty nadkolenky žeru! A bez brejlíí jsi ňuuuuu

    OdpovědětVymazat
  29. dokonalý outfit ,jsi celá dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní1/2/13 16:01

    Uplně miluju kombinaci silonek a nadkolenek! <3
    Dokonalý outfit.
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Jé plesy :) Taky je mám ráda. Mám před sebou ale začně nepřipravené předtančení na maturantském plese.Cvičíme ho asi jen měsíc a máme v tom větší guláš než na začátku!
    Sladěnost nadholenek a šálu je super! PS:Užij si ples :)

    http://thehillysuniverse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Boží ! Krásný styl :)
    A ta naušniceeee :*
    Máš krásný blog, přidávám se mezi čtenářky :) Budu ráda, když navštívíš i mě :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥