Random - weekend.

který brčko je asi moje.?



#milacek#friend#miluju#adelinku#nejvic#moc
aneb sledujete mě na instagramu?:D


? :D

nové brýle z Lindexu<3


nejkrásnější západ slunce

sweet home


chtěla jsem..


dneska na bruslích! 420 kcal spáleno.

20 komentářů:

  1. Brčko sem uhodla ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty brýle se mi děsně líbí stejně tak jako fotky s kapkami a světly))

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš tak dokonalé fotky<3
    a to brčko? jsem na tom úplně stejně!:D

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja tie slamky vždy tak ožužlem :d

    OdpovědětVymazat
  5. podobné brýle bych si chtěla pořídit:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní15/4/13 19:37

    Kolik stály ty brýle? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fotka se západem slunce je nádherná! Brčko je mi jasný :D A taky chci konečně vyjet na kole, snad zítra.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky!:) jak západ slunce, mobil, slečna, nebo sklenice! Moc se mi líbí
    Já se chystám na brusle zítra:)

    OdpovědětVymazat
  9. parádne škule ;)
    dokonalé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásné fotky:) Brýle jsou užasný<3 A brčka koušu vždycky taky:D

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky se zapadem jsou uplne nadherny!

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje fotky já prostě zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  13. druhá je uplně nádherná!

    OdpovědětVymazat
  14. Super fotky, ja som začala behať. Čo sa trubičky týka, dovoľujem si typnúť to rozkúsané :D. Môžem sa opýtať čo je to za knihu/zošit ako tam máš na jednej fotke odfotené? Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli myslíš na tý třetí fotce od spodu - to navrchu je můj sešit na šj, na který jsem si udělala obal nebo ten diář Vogue 2013 ? Nevim co přesně myslíš:D

      Vymazat
  15. Dokonalé fotky :)
    PS: V mojej veľkej jarnej giveaway môžete vyhrať balíček kozmetiky a ďalších drobností. Stačí prísť a zapojiť sa!
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat

♥♥♥