Mint pants & light trench coat.

Po dlouhé době jsem si vzala tyhle kalhoty, které se mi líbí v kombinaci se světlým kabátem. Vršek jsem si chtěla vzít jednoduchý a napadl mě tenhle top. Když jsem měla kabát, tak to bylo obyčejné černé tílko a když jsem si kabát sundala (ve škole), tak byla vidět zadní pruhovaná část. Doplnila jsem to náhrdelníkem s ostny a korálky v barvě kalhot. Na kabelku jsem ještě navíc uvázala šátek s roztomilými puntíky také ve stejné barvě:).

| kalhoty - C&A | top - eBay | kabát - F&F + DIY | kabelka - Lindex | náhrdelník - Promod |
| balerínky - H&M | šátek - ? |










24 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči ako sa obliekaš :)

    OdpovědětVymazat
  2. TU tvojí halenku žeru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kombinace barev se mi moc líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie gate majú super farbu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne skombinované!
    Mint farba ma strašne baví,takže tvoje nohavice úplne žerem! <3

    OdpovědětVymazat
  6. ty seš tak milá!!
    a nejlepší kalhoty <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ten top je božšký! <3 nehodíš sem prosím presný odkaz odkiaľ ho máš? :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moje konkretní už nemůžu najít, ale tady je od jiného prodejce:) http://www.ebay.com/itm/Stylish-Women-Irregular-Striped-Blouse-Dress-Tank-Tops-Sleeveless-Casual-T-shirt-/380568404281?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item975bd721b3

      Vymazat
  8. dokonalý trench a nohavice, veľmi ti to pristane!^^

    OdpovědětVymazat
  9. mint kalhoty mám taky a jsou nejlepší!!<3 i když už bych potřebovala asi nové:D miluju tvůj top!

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná kombinace barev!

    OdpovědětVymazat
  11. ja uplne zbožnujem tvoj štýl :)) vlastne celú :D toto je jeden z mojich najobľúbenejších blogov :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní4/5/13 23:06

    super fotky :D ♥ a prosím ťa aký máš foták ??

    OdpovědětVymazat
  13. dokonalá kombinácia :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Kalhoty jsou fakt skvělý ! :)


    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu úžasný outfit, nádherně si to sladila:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi prostě skvělá!Pokud ještě outfit není na Fashion challenge tak ho tam pošli ;)

    OdpovědětVymazat
  17. jééj :) tak to je úplne dokonalé ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten top je dost dobrý!
    Ty máš 50mm? A fotíš jen tak pro sebe nebo i ostatní? A to je tvůj foťák?

    OdpovědětVymazat

♥♥♥