Grey jacket and boots.

Tenhle křivák bych se nebála nazvat svým nejoblíbenějším kouskem ve skříni. Koupila jsem ho před rokem na votočvohoz a přijde mi, že ho mám ráda čím dál víc. A to, že k němu barevně jdou tyhle (poměrně) nové boty je uplně nejlepší. K cvokům je dobrým kontrastem krajkovaná ?mikina?, která má stejnou barvu, jako (poměrně) nová kabelka z Asosu.
btw fotky jsou focené za šera a ve spěchu, takže mě dneska zastupují čičinky, protože by to byl opravdu bad-face-post.
| křivák - votočvohoz.cz | mikina - Next | kalhoty - Topshop | boty - tržnice |
| kabelka - asos.com | náramky - eBay.com |









30 komentářů:

  1. NO ty jsi vážně kočička :-) Strašně moc se mi líbí kombinace té kabelky a mikiny.:-) A ty boty z tržnice jsou super cool :-)

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. jů, ten křivák je super!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ach ty boty!!! <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý outfit :))

    OdpovědětVymazat
  5. ten křívák je boží:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten křivák je uplně užasný !!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je dokonalý! Líbí se mi každý kousek zvlášť i outfit jako celek, bomba prostě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní31/8/13 19:56

    Super outfit! :) Jak děláš ty kočičí hlavy? Na to je nějaká aplikace?

    OdpovědětVymazat
  9. boty jsou super, mikča vypadá taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kožený křivák se cvočkami se mi moc líbí :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway. :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Není se čemu divit,že ten křivák je tvůj nejoblíbenější je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší outfit co jsem za poslední dobu viděla :') Moc krása! <33

    OdpovědětVymazat
  13. achjo, křivák je pro mě už fakt must-have!!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý outfit! :-) Ten křivák je fakt skvělej! moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  15. to je boží! :) líbí se mi ta mikina. a taky boty a křivák<3

    OdpovědětVymazat
  16. ♥♥♥ uplně krásný outfit ♥♥♥

    mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Ten křivák je opravdu krásný!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý outfit :) boty a křivák jsou dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  19. ten křivák je naprosto bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  20. Mám podobný krivák len bez vybíjanie :) A úžasná mikina a topánky :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný fotky. Jsi hrozně hezká :))



    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní3/2/14 20:02

    to kokotinu pičovinu mačku na tvár máš z kade? D. Polák

    OdpovědětVymazat
  23. mačací sväk celkom pekný :( rodičov som sa pýtal a oni tiež že napiču

    OdpovědětVymazat

♥♥♥