Futuroof.

Láska na první pohled. Šála! Nebo deka? To už je jedno, hlavní je, že je obří, teplá a bude celou zimu moje nejlepší kámoška. Nedávno jsem v článku psala, že šedá je barva mého podzimu, takže je (i díky černé) nejlíp kombinovatelnou věcí v mým šatníku. Je zbytečný o ní dál básnit, snad uznáte sami..↓

| šála - Pull&Bear | tílko - H&M | křivák - VotočVohoz | kalhoty - Primark |
| kabelka - VotočVohoz | boty - Stradivarius |








30 komentářů:

  1. Krásná šála<3 A ta poslední fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. šála je super!! a máš krásný lak :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. jé, tak tohle je suprovej outfit, a ty nehty k tomu! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Šála- nejkrásnější nejlepší kámoška, líbí se mi jak je obří, takovou bych taky brala! Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten šál je skvelý, nejaký takýto poriadny by sa mi tiež hodil, v zime zahrejú najlepšie! A kabelka je tiež krásna! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Ta poslední tvoje zabila :D A tvoje fotografka je kočka!
    Šedá (a samozřejmě černá) je pro mě TOP barva celoročně :)

    OdpovědětVymazat
  7. já tyhle barvy miluju.... a ten dokonalý šátek !!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Od kud mas lak na nehty? Tuhle barvu mam nejradsi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny sal a skvele mas aj rifle a bundicku, pristane ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  11. takéto veľké šály mám rada, čím väčšie tým lepšie

    OdpovědětVymazat
  12. Super super super. Kabelka mě naprosto okouzlila.. :) A nehtíky jsou TOP

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý fotky!! :) tenhle styl ti sedí a hned bych se sama navlékla do toho stejného :)) ;)

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. skvělá kabelka a ta šála je nejvíc!
    navíc ta poslední fotka <3

    OdpovědětVymazat
  15. Jóo laky od Rimmelu jsou prostě nej , tenhle je dokonalej , taky ho mám :)

    OdpovědětVymazat
  16. super outfit a veľmi sa mi páči ten lak na nechty, ale písala si Colorama od Rimmelu :D ako nepoznám všetky laky atď. ale nemá Coloramu Maybelline? Teda neviem, či má aj Rimmel London :)


    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha joo je to Maybelline:D nevim jak me napadl Rimmel, ale vtipny ze se mnou ostatni v pohode souhlasi :D (y)

      Vymazat
  17. super outfit a ta šala ♥♥ taky bych takovou potřebovala :) ♥ :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jo tak ta šála je suprová !

    OdpovědětVymazat
  19. Ta šála je super a ten lak! :))
    Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám s obříma šálama docela problém, přijdu si v nich jak medvěd, ale tohle vypadá super:-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Super parádny outfit, veľmi sa mi páči :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ani, vypadáš hrozně sympaticky. Taky mám ráda šedou! Je to ale barva nejen mého podzimu, ale i zimy, jara a léta :D :).

    OdpovědětVymazat
  23. S černou jsem dříve zápasila, Zdálo se mi, že ta barva nemůže nikdy vyniknout, ale když si člověk vezme, jako ve tvém případě, bílou šálu, je to úplně jiný člověk. Ubírá to na váze a na věku. A přesně to se mi líbí. Musím se také poohlédnout po nějaké nové šále.

    OdpovědětVymazat

♥♥♥