My thinking.

Tenhle modrý kabát (trenčkot?) z Asosu se mi líbí snad čím dál víc. Nemám žádnou snahu kombinovat ho s nějak výraznými kousky, a proto jsem si zbytek vzala jednoduchý, ale promyšlený. Abych přiblížila to "promyšlený" → nemám ráda k modrému kabátu džíny, natož modré kalhoty → černé kalhoty a černý vršek je nuda → černé kalhoty a bílý vršek bez šály/šátku/náhrdelníku je nuda → černé kalhoty a bílé triko s černým nápisem už trochu dává smysl → černobílou ?nudu? zachraňuje šedý svetřík s cute knoflíčky na rukávech → stříbrné detaily na kabelce, stříbrný hair cuff, ear cuff (s křížkem) a pásek (s křížkem) a nové nejkrásnější nejlepší stříbrné prstýnky se to celé snaží pozvednout o trochu výš. Sakra to jsou fakt hrozný sračky kecy, ale chci tak trochu přiblížit to, že ani tenhle jednoduchý outfit není to první, co jsem viděla ve skříni, a že většinou takhle sáhodlouze přemýšlím nad každým outfitem..:D Jak to máte vy s vybíráním oblečení? (aneb jsem hodně divná?:D)
btw starý fotky - starý vlasy

| kabát - Asos | triko, brýle - H&M | kalhoty - Topshop | boty - Stradivarius | pásek - Primark |
| kabelka - Lindex | ear cuff - SIX | hair cuff, prstýnky - eBay |








+ bonus fotky v mým novým zrcadle O:)
+ Banán v pozadí<3



18 komentářů:

  1. nejlíp napsanej článek :D <3
    to jsou ty detaily, na kterýma strávím ráno dlouhé minuty a nikdo kromě mě samé si jich stejně nevšimne :D krásný boty :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. premyslim nad tim uplne stejne :D slusi ti to:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky všechno hrozně rozebírám,jsem ráda že to tak máš taky :)) :D a kabátek je úžasný hrozně ti sedne! :33

    OdpovědětVymazat
  4. Ani, super botky!! :) a btw divná nejseš :D

    OdpovědětVymazat
  5. bavilo ma čítať tento článok, aj ja sa niekedy, vlastne možno často zamýšľam nad outfitmi :D inak tento outfit sa mi veľmi páči :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní9/10/13 15:13

    Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. parádní outfit!♥
    strašně se mi líbí to tričko! :O :)
    a jo, taky takhle přemýšlím, neboj, nejsi divná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kabát je opravdu moc pěkný. :)moc ti sluší

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ten kabát je krásný :) ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý outfit! :-) Ten kabát je vážně nádherný! :-)
    Triko je boží <3
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi debil Aničko :DD <3

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný kabát:) Nejsi divná:D

    OdpovědětVymazat
  13. divná nejsi :)
    to tričko jsem si chtěla mnohokrát kopit,ale vždycky jsem ho tam nechala

    OdpovědětVymazat
  14. love the divided top it's such a nice print!

    Check out my new post on minimalistic bag designs by Chiyome!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. jo přesně tohle mám s těma fotkama taky a strašně mě to vytáčí :D
    super skvělý outfit a banán <3

    OdpovědětVymazat
  16. Skvely outfit a fotky! <3
    A s tym premyslanim to mam rovnako, takze naozaj nie si sama. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi skvělá a článek mě pobavil!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥