Knee high boots.

Pokud mě sledujete na instagramu nebo jste aspoň četli poslední článek tak víte, že jsem byla tenhle týden v Alpách. Neznám lepší únik z reality<333. Plánovala jsem přednastavit víc článků, ale bohužel jsem to nestihla. Tenhle outfit je z minulého čtvrtka, kdy jsem měla poprvé tyhle nejlepší kozačky. Nevím, jestli jsem to sem vůbec psala, ale poslední 3 měsíce neřeším nic jiného než kozačky. Měla jsem tak moc požadavků, že jsem prostě nemohla žádné sehnat. Na eBay jsem narazila na tyhle, který splňovaly moji představu, ale tak nějak jsem nevěřila tomu, že budou odpovídat fotkám. Když přišly, tak jsem byla fakt nadšená. Jsou totiž hrozně podobné těm zamilovaným ze Stradivarius, ale ještě mnohem mnohem lepší a dokonce 2x levnější. Za tuhle zimu je uvidíte ještě asi tak 2846854x (koupila jsem si do nich totiž ty ovečkový vložky do bot, takže jsou ještě k tomu teplý a měkký♥).


| kozačky - eBay | kalhoty - Topshop | kabátek - VV | šála - ? | kabát - H&M |





23 komentářů:

  1. Kozačky jsou vážně krásný :), čekám skoro stejné, akorát pokud vidím dobře máš přední část semišovou a já budu mít koženkovou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Topánky sú úžasné, aj ja sa snažím zohnať nejaké zimné topánky. požiadavkov nemám zrovna najmenej, ale ešte neviem aké presne by som chcela. A tieto sú naozaj úžasné!

    Ema

    OdpovědětVymazat
  3. SUper boty !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Kozačky se mi obvykle nelíbí, ale tyhle jsou fakt krásný!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky a tvou lásku k těm kozačkám naprosto chápu. Kdo by nemiloval nádherný boty? Máš super bundu a šátek!

    OdpovědětVymazat
  6. Hele tyhle kozačky jsou fakt dobrý, já je normálně nesnášim :D, ale fakt máš hezký!

    Eiva Poppins: Brighton Based Blogger

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krasne :) ja mam podobne uz asi tri roky a jsou nesrtelny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, vypadají skvěle :) Já mám kožíšek vevnitř, ale jenom okolo lýtka, na na šlapce, takže si ještě musím pořídit tepelnou vložku do bot a budu na zimu snad ready!

    OdpovědětVymazat
  9. také jsem na ně koukala, semišové kozačky ale nejsou nic pro mě. bála bych se, že se brzy zničí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takéto botičky by sa hodili aj mne teda ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty boty vypadají strašně dobře! (y) :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten kabátek je krásnej !! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzeraju skvelo, taketo nakupy veru vzdy potesia! :) A stale sa divam ako ti pristanu tie kratsie vlasy! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný kabátek:) Moc ti sluší
    http://ka-tee-sis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle Ti tak strašně sluší!!! Nejhezčí fotky za poslední dobu :)

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky a snad jediné kozačky, které bych si ji já vzala!! <3

    OdpovědětVymazat
  17. Ty kozačky jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥